کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بررسی نمرات سریال تهاجم مخفی Secret Invasion
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



بررسی نمرات سریال تهاجم مخفی Secret Invasion

سری تهاجم مخفی Secret Invasion، اثری از دنیای سینمایی مارول است که داستان نفوذ اسکرول ها به زمین و تلاش نیک فیوری و متحدانش برای مقابله با این تهدید احتمالی را روایت می کند. بازیگران بزرگی نیز در این اثر اکشن به ایفای نقش می پردازند، از جمله ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، بن مندلسون، امیلیا کلارک، اولیویا کولمن، کینگزلی بن آدایر و مارتین فریمن.
Secret Invasion همآهنگ 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

منتقدان بر این باورند که سریال «تهاجم مخفی» یک نمایش عالی و شایسته برای ساموئل ال جکسون است که پس از شروعی آرام توانست جای خود را پیدا کند و دنیای سینمایی مارول را به سمتی تاریک تر و بالغ تر سوق دهد. تاکنون 77 نقد در سایت Rotten Tomatoes برای این سریال ماجرایی منتشر شده است که امتیاز 74 درصد را برای آن به دست آورده است. در سایت متاکریتیک امتیاز 64 از 100 دیده می شود که بر اساس 20 نقد منتشر شده برای این اثر در این وب سایت می باشد.

 

Secret Invasion همآهنگ 2 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

در زیر نظر برخی از منتقدان مطرح جهان در مورد این سریال آورده شده است.

 

83/100 TVLine| منتقد: مت وب میتوویچ

بعد از فیلم های کهکشانی پر از جلوه های کامپیوتری مانند Ant-Man 3 و Guardians 3، سریال «تهاجم مخفی» اثر منطقی و جدی تری است.

 

 Collider 83/100 | منتقد: ریموس نورونها

بر اساس آنچه تا به حال از سریال «تهاجم مخفی» دیده ام، این سریال برای طرفداران داستان های جاسوسی مارول اثری شیک و جذاب است.

 

Variety 80/100 | منتقد: دانیل داداریو

سری «تهاجم مخفی» از یک داستان سریالی خوب و واقعی بهره می برد که در فرمول کند مارول گیر افتاده است.

 

Empire  80/100 | منتقد: ریچارد نیوبی

به عنوان یکی از بالغ ترین آثار دنیای سینمایی مارول تا به امروز، هجوم مخفی یک درام جذاب و پرتنش است که به موضوعات سنگین می پردازد و بینندگان را تشویق می کند که فراتر از زرق و برق ابرقهرمانی نگاه کنند.

 

70/100 IGN| منتقد: مت پرزلو

Secret Invasion بازگشتی محکم به فرمول کمتر شناخته شده جاسوسی مارول است، حتی اگر دو قسمت اول آن فاقد حس ترس و وحشتی باشد که به شدت به آن نیاز دارد.

 

58/100 The Playlist | منتقد: رودریگو پرز

هنوز قسمت‌های دیگری از تهاجم مخفی وجود دارد که می‌تواند این سریال را نجات دهد، اما کسانی که از دیدن بازگشت دنیای سینمایی مارول به داستان‌های تاریک و جاسوسی خوشحال شدند، از تئوری‌های آشنا، متوسط و نه چندان هیجان‌انگیز ناامید خواهند شد.

 

50/100 The Hollywood Reporter| منتقد: دن فینبرگ

با یک بازیگر عالی به رهبری ساموئل ال جکسون، همه چیز قابل تماشا است، و وقتی فرصتی برای تعامل داده شود، نمایش در بهترین حالت خود قرار می گیرد. اما در بیشتر موارد، سریال «تهاجم مخفی» بیش از آن که به نظر می رسد کسل کننده است.

 

42/100 IndieWire | منتقد: بن تراورز

اینکه می گویند سریال «حمله مخفی» در دو قسمت اولش هیجان و تعلیق ندارد، درست نیست. با این حال، این اثر فاقد تأثیرگذاری لازم است.

 

40/100 RogerEbert منتقد: کایا شونیاتا

ساموئل ال جکسون در کنار بن مندلسون عالی به نظر می رسد، اما به غیر از این، به نظر می رسد کار او در نقش نیک فیوری به پایان رسیده است. اجراهای دیگر نیز کاستی هایی دارند و دیالوگ های احمقانه با چهره های خسته بیان می شود، اما در این بین اولیویا کولمن توانسته است عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها