کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

نقد فیلم ماه یاغی قسمت دوم اسکار گیور 2024
زمان مطالعه : 4 دقیقه
Spread the love



نقد فیلم ماه یاغی قسمت دوم اسکار گیور 2024:

 

knight Jimmy همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

شروع نقد فیلم ماه یاغی قسمت دوم اسکار گیور 2024:

 

ریاست متمرکز زک اسنایدر در قسمت اول بیشتر یک گریز آشفته بود: یک سفر ناگهانی از طریق یک کهکشان بی‌انتها، با تمایلات مشتق اما منطقی آن، و گردآوری یک گروه از شخصیت‌ها که به صورت مبهم در اختیار ما قرار گرفتند… هفت؟ هشت؟ حتی این موضوع روشن نبود. علاوه بر یک فیلم برداری جالب، برخی از صحنه‌های زیبا و حضور جیمی، ربات قدیمی و کمتر مورد استفاده قرار گرفته شده (که صدای آنتونی هاپکینز رو این ربات هست)، تقریباً چیز دیگری برای پیشنهاد وجود نداشت.

 

“قسمت دو” حداقل بهتر بود، با تمرکز بیشتر بر روی یک سیاره واحد  به اسم (ولدت) و صحنه‌های جنگ. با این حال، هنوز هم چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. و نتوانسته خوب عمل کنه این قسمت و مثل قسمت قبل فیلمی ضعیف اکران شد.

 

Rebel Moon همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

شرور پر قدرت نوبل (اد اسکرین) دوباره برخاسته است و هنوز هم به نظر میرسه که خودش سربازانش گشنه هستند، اما الان دیگه دنبال آذوقه و غلات نیست و بیشتر به دستگیر کردن کورا (بوتله، که دوباره به جز مبارزه و دردسر چاره ای بیشتر ندارد) متمایل است. اگرچه او اصلا از این داستان خبر ندارد و نمی داند چه چیزی در انتظارش هست. تنها چیزی که او و یارانش می‌دانند این است که ناو هولناوت امپریوم در پنج روز آینده به مقصد می‌رسد.

 

تلفات قابل توجهی هست اما شما به آن اهمیتی نخواهید داد:

 

There are some notable casualties but youll barely care همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

تا وقتی که پلاسما اصلی آغاز به انفجار می‌کند، ماه سرکش یا همان سرزمین ماه یاغی اصولاً  کارشان فقط درباره کشاورزی است. همه این کارها با ابزارهای پیش از صنعتی و با اشعه‌ی درخشان و مهربانانه‌ای که توسط نویسنده/کارگردان زک اسنایدر ضبط شده، به گونه‌ای می‌تابد که به یک فیلم تبلیغاتی عجیب و غریب با کیفیت بالا از دوران شوروی شبیه است. همچنین درباره یکپارچه شدن با اهالی فروتن است و به نوعی برای هر یک از قهرمانان زمان می‌گذارند تا بتوانند تمام قدرت خود را نشان دهند و داستان های گذشته خودرا به اشتراک بگذارند.

 

rebel moon part همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

ادامه نقد فیلم ماه یاغی قسمت دوم اسکار گیور 2024:

 

به جای ارائه بینش‌ها و سکانس های جدید درباره ژنرال تیتوس یا نمسیس خفن اما خالی از محتوا، یا آن فرد با خط سیاه روی صورتش، ما به جای آن یک صحنه اطلاعاتی را دریافت می‌کنیم که در آن دور یک میز نشسته و به ترتیب درباره گذشته خود سخن می‌گویند. عجیب‌ترین بازخوانی حوادث مربوط به تاراک (استاز نیر) است. مشخص می‌شود که آن فرد وحشی با تبر و لباس‌های نیمه برهنه، در واقع از دنیایی با سبک استیم‌پانک آمده است که ساکنان آن را افراد شیک و عجیب و غریب تشکیل می‌دهند.

 

در نهایت، زمانی که جنگ شروع می‌شود، کمی حس رضایت در بیننده ایجاد می‌شود، اگرچه بیشتر صحنه ها در یک میدان بزرگ اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که تاکتیک‌های تیتوس را زیر سوال ببرید. به علاوه، بسیاری از کشاورزان ساده لوح باید بمیرند تا اینکه جیمی بالاخره کمر فلزی براقش را به کار بیاندازد. تلفات قابل توجهی وجود دارد، اما به سختی برای آنها اهمیت قائل خواهید شد و به طور قابل پیش بینی، یک سرنخ نیمه کاره از ماجراجویی های بیشتر به سبک Rebel Moon وجود دارد. به نظر می رسد که این گروه پنج یا شش نفره نه چندان با شکوه، دوباره سوار بر اسب شوند.

 

سخن نهایی درباره نقد فیلم ماه یاغی قسمت دوم اسکار گیور 2024 :

 

این قسمت کمی بهتر از قسمت اول، اما همچنان یک علمی تخیلی عجیب و غریب، آشفته و بی روح است که دلیلی برای خوشحالی از ادامه احتمالی این جهان به شما نمی دهد و همانطور ضعیف اکان شده است. در صورتی که هنوز قسمت اول این سینمایی یعنی ( ماه یاغی پارت اول ) و حتی قسمت دوم ( ماه یاغی پارت دوم : اسکارگیور ) را تماشا نکردین می توانید به صورت آنلاین از رسانه همآهنگ تماشا کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها