کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نیمه‌ شب در پاریس 2011 Midnight in Paris-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نیمه‌ شب در پاریس

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی نیمه‌ شب در پاریس 2011 Midnight in Paris، زمانی که یک فیلمنامه نویس نوستالژیک به همراه خانواده نامزدش در سفر به پاریس است، هر روز نیمه شب خود را به طرز مرموزی می بیند که به دهه 1920 برمی گردد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم نیمه‌ شب در پاریس 2011 Midnight in Paris

فیلم نیمه‌ شب در پاریس 2011 Midnight in Paris، یک فیلم عاشقانه کمدی فانتزی است که در سال ۲۰۱۱ توسط وودی آلن نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم توسط گروه اسپانیایی مدیاپرو و گروه تولید آمریکایی گراویر پروداکشنز تولید شده است و در آن اوون ویلسون، ریچل مک‌آدامز، کتی بیتس، آدرین برودی، کارلا برونی، تام هیدلستون، ماریون کوتیار و مایکل شین بازی کرده‌اند.

نکات فیلم

فیلم نیمه‌ شب در پاریس 2011 Midnight in Paris، در جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۱ به نمایش درآمد و در تاریخ ۲۰ مه ۲۰۱۱ در ایالات متحده اکران شد. فیلم با استقبال منتقدین روبرو شد. در سال ۲۰۱۲، این فیلم جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی و جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه را برنده شد. همچنین برای سه جایزه اسکار دیگر نامزد شد: بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین طراحی هنری.

Midnight in Paris، به طور گسترده مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. در وبسایت Rotten Tomatoes، این فیلم دارای رتبه تأیید ۹۳٪ بر اساس ۲۲۴ نقد است، با میانگین رتبه ۷.۸ از ۱۰. اجماع منتقدین در وبسایت می‌گوید: شاید عمق فیلم‌های کلاسیک او را نداشته باشد، اما Midnight in Paris که به شیرینی ساخته شده، خنده‌دار و جذاب است به اندازه‌ای که طرفداران وودی آلن را راضی نگه دارد.

 

فیلم نیمه‌ شب در پاریس 2011 Midnight in Paris همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Midnight in Paris 2011 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها