کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پاتان Pathaan 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پاتان

خلاصه داستان

جایی در خاورمیانه و خانه‌ های بزرگی را به تصویر کشیده است که زمانی ثروتمندان را در خود جای داده بودند و اکنون به مکانی برای خطرناک‌ترین جنایتکاران شهر تبدیل شده‌اند. در این میان یک پلیس مخفی به همراه همکار سابقش تلاش می‌کنند تا رئیس باند مواد مخدری که پدرش را به قتل رسانده نابود کنند اما….

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پاتان Pathaan 2023

فیلم پاتان Pathaan، یک فیلم هندی در ژانر ماجراجویی، اکشن و دلهره آور به کارگردانی و نویسندگی سیدارت آناند است.  تهیه‌کنندگی فیلم را آدیتیا چوپرا برعهده داشته است. این فیلم چهارمین قسمت از دنیای جاسوسی یش راج است. شاهرخ خان، سلمان خان، دیپیکا پادوکن، جان ابراهیم، دیمپل کاپادیا، آشوتش رعنا و پراکاش بلاوادی در این فیلم  نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم پاتان ، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و چندین رکورد باکس آفیس را برای یک فیلم هندی از جمله بالاترین روز اول و بالاترین روز تک‌روزه را به دست آورد. در نهایت این فیلم به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هندی در هند ظاهر شد و در تمام بازارهای خارجی اصلی رکوردها را ثبت کرد. همچنین توانست به درآمد 130 میلیون دلار به صورت جهانی دست پیدا کند و در جشنواره فیلمفیر سال 69، این فیلم 16 نامزدی از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر زن دریافت کرد. عارف شیخ تدوین این فیلم را برعهده داشته است. موسیقی متن فیلم نیز اثری از سانچیت بالهارا و ویشال شخار به صورت مشترک می باشد.

 

فیلم پاتان Pathaan 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Pathaan 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها