کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پاپ جن گیر The Pope's Exorcist 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پاپ جن گیر

خلاصه داستان

این فیلم براساس پرونده‌ های واقعی پدر گابریل امورث کشیشی که به عنوان جن‌گیر ارشد واتیکان فعالیت می‌کرد و در طول زندگی خود بیش از صد هزار جن‌گیری انجام داد روایت شده است و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پاپ جن گیر The Pope’s Exorcist 2023

فیلم پاپ جن گیر The Pope’s Exorcist 2023، یک فیلم ترسناک و دلهره آور محصول مشترک کشورهای آمریکا، انگلستان و اسپانیا به کارگردانی جولیوس آوری است. فیلمنامه توسط مایکل پترونی و اوان اسپیلیوتوپولوس بر اساس کتاب یک جن گیرداستان خود را می‌گوید و کتاب یک جن گیر: داستان‌های بیشتر اثر پدر گابریل آمورت نوشته شده است. راسل کرو، دنیل زواتو، الکساندرا اسو، فرانکو نرو، پیتر دسوزا فیگونی و لورل مارسدن در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم پاپ جن گیر The Pope’s Exorcist 2023، نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد و با بودجه ی 18 میلیون دلاری توانست به درآمد بیش از 77 میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند. تدوین و ویرایش این فیلم را مت ایوانز انجام داده است. موسیقی متن فیلم نیز اثری از جد کورزل می باشد.

 

فیلم پاپ جن گیر The Pope’s Exorcist 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Pope's Exorcist 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها