کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پومپی Pompeii 2014-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی پمپی

خلاصه داستان

سری که در کودکی کل خانواده اش توسط افراد دولتی کشته شده اند توسط عده ای به بردگی گرفته می شود و تا سالیان سال به عنوان گلادیاتور در میدان های نبرد به مبارزه می پردازد تا اینکه در یکی از سفرها به شهری به نام پمپی می رسند و …

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پومپی Pompeii 2014

فیلم پومپی Pompeii، یک فیلم اکشن، درام و ماجراجویی محصول مشترک کشورهای آمریکا، آلمان و کانادا به کارگردانی پل دبلیو اس اندرسون می‌باشد. نویسندگان فیلم جانت اسکات بچلر، لی بچلر و مایکل رابرت جانسون هستند. کیت هرینگتون، امیلی براونینگ، کیفر ساترلند، دیلن شومبینگ، ژان فرانسوا لاشاپل و ربکا رابرتز در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم Pompeii، با یک بودجه ی 80 میلیون دلاری توانست فروش جهانی 117.8 میلبیون دلاری را از آن خود کند. فیلم پمیی جوایز متعددی از جمله بهترین کارگردانی هنری، طراحی تولید، بهترین طراحی لباس، بهترین صدای کلی، بهترین تدوین صدا، بهترین جلوه های ویژه و جایزه صفحه نمایش طلایی را در جشنواره ی Canadian Screen Awards را به دست آورد.

 

فیلم پومپی Pompeii 2014 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Pompeii 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها