کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال چیزهای کوچک زیبا 2023 Tiny Beautiful Things-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال چیزهای کوچک زیبا
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال چیزهای کوچک زیبا 2023 Tiny Beautiful Things، داستان زنی که برخلاف میل‌اش تبدیل به یک مقاله‌نویس مشاور می‌شود در حالی که زندگی خودش در شرف از هم پاشیدن است...

درباره فیلم

Spread the love



سریال چیزهای کوچک زیبا 2023 Tiny Beautiful Things

سریال چیزهای کوچک زیبا 2023 Tiny Beautiful Things، سریالی کمدی درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی دزیره اخوان و راشل گلدنبرگ است که فصل اول آن در سال 2023 توسط سه شرکت ABC Signature، Hello Sunshine منتشر خواهد شد. فیلمنامه این سریال نیز توسط جوسلین بیو، کیتلین فاهی و … بر اساس کتابی به همین نام نوشته شریل استرید نوشته شده است. بازیگرانی چون جانی برشتولد، الیزابت هینکلر، جولین مارلون سامانی، آنیسا یاکوب، شانان لی ریو، کوین مایکل براون، کاترین هان، مریت وور و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

سریال چیزهای کوچک زیبا 2023 Tiny Beautiful Things،  در 7 آوریل 2023 در سرویس های پخش Hulu و Disney+ در ایالات متحده و سایر کشورها همزمان به صورت آنلاین منتشر خواهند شد. گردآوری و تدوین آن توسط فیلیس هاوزن و گرت پرایس و فیلمبرداری آن توسط توبیاس داتوم انجام شده است.

 

 

سریال چیزهای کوچک زیبا 2023 Tiny Beautiful Things همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Tiny Beautiful Things 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها