کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

گالوپی در سال 2024 برای نویسندگی و کارگردانی Evil Dead انتخاب شده است
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



گالوپی در سال 2024 برای نویسندگی و کارگردانی Evil Dead انتخاب شده است

 

Evil dead همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

گالوپی در سال 2024 برای نویسندگی و کارگردانی Evil Dead انتخاب شده است این یک گزارش اختصاصی، توسط  Deadline اعلام شده است. که با شرکت Ghost House Pictures سام ریمی و رابرت تاپرت همکاری می کند.

پروژه تنها به عنوان یک داستان اصلی توصیف می‌شود که گالوپی آن را توسعه داده و به ریمی و تیم او ارائه داده است. هنوز اطلاعاتی در مورد داستان یا تولیدکنندگان این فیلم ارائه نشده است، زیرا هنوز این مراحل اولیه است.

 

در بیانیه‌ای به Deadline، ریمی به ما گفت: “فرانسیس گالوپی یک نویسنده ای است که می‌داند زمانی که باید ما را در تنش منتظر و جون به لب می کند و زمانی که انتظارش را نداریم مارا سورپرایز می کند. او کارگردانی است که در آغاز فیلم خود کنترل بی‌نظیری را نشان می‌دهد بسیار قوی شروع می کند.”

 

 

evildead brucecampbell همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 پیشینه فیلم Evil Dead:

 

فرانچایز ترسناک Evil Dead، البته، به سال ۱۹۸۱ با همین نامی که به بازیگری بروس کمپبل به عنوان اش ویلیامز، یک مبارز با انواع موجودات ماورایی می‌پرداخت، باز می‌گردد. این فیلم به یک سه‌گانه تبدیل شد و همچنین باعث ایجاد مجموعه Ash vs. Evil Dead شبکه Starz و چندین پروژه دیگر شد. آخرین فیلم مستقل Evil Dead Rise از نویسنده و کارگردان لی کرونین، سال گذشته با عرضه در سینماها توسط وارنر برادرز، بیش از ۱۴۷ میلیون دلار در سراسر جهان کسب کرد، پس از این در جشنواره SXSW رونمایی شد.

 

Ash wiliams Evil Dead همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

در حال حاضر، فیلم Evil Dead فرانسیس گالوپی یکی از دو فیلمی است که در حال تولید است. ابتدا Ghost House سباستین وانیچک (Infested) را انتخاب کرد تا به عنوان همنویسن و کارگردان یک اسپین‌آف جدید برای این فرانچایز کار کند، همانطور که اولین بار اعلام کردیم.

 

نخستین فیلمبرداری فیلم فیچر  فرانسیس گالوپی، فیلم جنایی مهیج The Last Stop In Yuma County، داستان یک فروشنده سیار است که در یک ایستگاه استراحت روستایی در آریزونا به مرگبارترین وضعیت گروگان‌گیری گیر می افتد ، زمانی که دو سارق بانک، بدون هیچ نگرانی با استفاده از سلاح سرد، برای حفظ دارایی خونینشان وارد می‌شوند. این فیلم در جشنواره فانتاستیک فست رونمایی شد و در تاریخ ۱۰ مه توسط Well Go USA Entertainment منتشر خواهد شد.

 

The Last Stop In Yuma County همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

و در آخر:

فرانسیس گالوپی هیچ اطلاعاتی درباره داستان نسخه جدید Evil Dead ارائه نکرد. ولی خبر خوب اینه به گفته خودش این نسخه بسیار جذاب و میخکوب کننده است. شما عزیزان می توانید نسخه قبلی یعنی  فیلم Evil Dead Rise را به صورت آنلاین از رسانه همآهنگ تماشا کنید

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها