کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال 1899-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال 1899
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7

خلاصه داستان

سریال 1899، داستان سریال در مورد گروهی از مهاجران است که از اروپا به نیویورک در حال سفر هستند. مسافران این کشتی از ملیت‌های مختلفی اروپایی هستند که امیدوارند زندگی بهتری در این قاره جدید پیدا کنند اما ...

درباره فیلم

Spread the love



سریال 1899

سریال 1899، یک سریال ترسناک، درام و معمایی محصول کشور آمریکا و آلمان به کارگردانی باران بو اودار و جانجه فریز می باشد. فیلمنامه این سریال نیز توسط باران بو اودار، جانجه فریز، کالین ایبرت و … به صورت مشترک نوشته شده است. بازیگرانی چون آنتون لسر، امیلی بیچم، آنئورین بارنارد، ماتیلد اولیویه، آندریاس پیچمن، الکساندر ویلوم، لوکاس لینگارد تونسن، ریچارد هوپ، میگل برناردو، کلارا روزاگر و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

نکات فیلم

سریال با بازخوردهای مثبت زیادی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شده است. این سریال به دلیل طراحی صحنه، شخصیت پردازی، صداگذاری، فیلمنامه، داستان تاریخی مرموز، بازی خوب بازیگران، کارگردانی، جلوه های بصری، فضاسازی، نورپردازی و همچنین نحوه تدوین و تولید مورد تحسین قرار گرفت. سریال 1899 پس از حضور در جشنواره بین المللی فیلم Camerimage نامزد جایزه قورباغه طلایی برای بهترین سریال تلویزیونی شد.

 

 

سریال 1899 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

1899 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها