کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

دیو بوشور Dave Bushore از مارول جدا شد
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



دیو بوشور Dave Bushore از مارول جدا شد

 

مدیر باسابقه‌ی مارول، دیو بوشور Dave Bushore، بعد از ۱۵ سال فعالیت از این شرکت جدا شده تا به دنبال ساختن دنیاهای جدید بره.

 

 

Dave Bushore

 

 

بوشورDave Bushore، که اخیراً به‌عنوان معاون خلاقیت و توسعه‌ی تجربی مارول فعالیت می‌کرد، در اوج کار خودش از این کمپانی خداحافظی می‌کنه. آخرین پروژه‌ای که روش کار کرد، تجربه‌ی “What If…? — An Immersive Story” بود که با همکاری مارول و ILM برای Apple Vision Pro ساخته شد و هفته‌ی پیش توی مراسم Creative Arts Emmy جایزه‌ی نوآوری در رسانه‌های نوظهور رو برد. این پروژه همچنین توی جشنواره فیلم ونیز هم تو بخش «بهترین تجربیات» به نمایش در اومد و اولین بار بود که مارول تو این جشنواره حضور داشت و جزو ۱۰ پروژه‌ی غوطه‌ور انتخاب شده در سطح جهانی بود.

بوشور تو مصاحبه با The Hollywood Reporter گفت: “دعوت شدن به ونیز یه تجربه‌ی بی‌نظیر بود. اینکه اونجا باشی و ببینی که این نوع جدید از محتوا چقدر استقبال می‌شه و مردم، از فیلمسازها گرفته تا سفیرها، میان و تجربه می‌کنن، خیلی باحال بود.”

این دقیقاً همون چیزیه که این “عاشق داستان” دوست داره بیشتر انجام بده.

 

بوشورDave Bushore، قراره به یه شرکت جدید ملحق نشه، بلکه می‌خواد وارد یه مسیر ناشناخته بشه. اون دنبال اینه که از تجربیاتش در تقاطع تکنولوژی و راه‌های جدیدی که مخاطبا با برندهای مورد علاقه‌شون ارتباط برقرار می‌کنن استفاده کنه. هدفش اینه که تجربیات هیجان‌انگیز، احساسی و نوآورانه خلق کنه که مرزهای رسانه و سرگرمی رو جابجا کنه.

 

بوشور از سال ۲۰۰۹ به مارول ملحق شد، درست بعد از انتشار فیلم The Incredible Hulk و به‌عنوان هماهنگ‌کننده برای برد ویندر‌بام، که الان مدیر تلویزیون، استریم و انیمیشن ماروله، کار می‌کرد. اون یادش میاد که چطور اولین دو فیلم Iron Man رو تو سینما با دوستاش دید و بهشون توضیح می‌داد که نیک فیوری کیه.

 

با گسترش دنیای سینمایی مارول، بوشور هم تو جاهای مختلف مثل سرگرمی‌های خانگی، برنامه‌های تلویزیونی، توسعه‌ی پارک‌ها و در نهایت تیم فرنچایز، که روی پروژه‌های ویژه کار می‌کرد، پیشرفت کرد.

تجربه‌ی What If…? که بوشور روش کار کرده، در کشورهایی که Apple Vision Pro موجوده، مثل استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، سنگاپور و بریتانیا به نمایش دراومده و همچنان توسط مخاطب‌ها کشف و لذت برده می‌شه.

همچنین، جوایز XR که دستاوردهای واقعیت مجازی و افزوده رو جشن می‌گیره، اعلام کرده که What If…? یکی از فینالیست‌های سال ۲۰۲۴ تو بخش “فیلم و تجربه‌ی XR سال” شده. برندگان قراره ۵ دسامبر اعلام بشن.

 

بوشورDave Bushore، می‌گه که از حضور تو دنیای سینمایی مارول کلی چیز درباره‌ی داستان‌پردازی و ساخت دنیا یاد گرفته و همچنان از خلاقیت آدمایی که باهاشون کار کرده شگفت‌زده‌ست.
“دلم برای مردم، شخصیت‌ها و ایده‌هایی که تو راهروها مطرح می‌شه تنگ می‌شه. هیچ‌جایی مثل استودیوی مارول نیست، انرژی اونجا واگیرداره.”
ولی اضافه می‌کنه: “آماده‌ام که اون انرژی و ایده‌های بزرگ رو به داستان‌های جدید تو شهر ببرم.”

 

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها