کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن چه می شد اگر 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
چه می‌شد اگر
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

انیمیشن سریالی چه می‌شد اگر What If 2021، آنچه که در دنیای سینمایی مارول رخ میدهد را به شکلی متفاوت به تصویر کشیده و مخاطب را به سمت قلمرویی از ناشناخته‌ها هدایت می کند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

انیمیشن چه می شد اگر 2021

انیمیشن چه می شد اگر 2021، (What If…?) یک سریال انیمیشن آنتولوژی، اکشن، علمی تخیلی آمریکایی است که توسط A. C. Bradley برای سرویس استریم دیزنی+ بر اساس سری کمیک‌های مارول با همین نام خلق شده است. کارگردان آن برایان اندروز می باشد و بازیگران آن شامل : جفری رایت، تری داگلاس، متیو وود و غیره …

 

نکات انیمیشن

این سریال داستان‌های موازی در چندجهانی را بررسی می‌کند که نشان می‌دهد اگر لحظات مهم فیلم‌های MCU به شکل متفاوتی رخ داده بودند، چه اتفاقی می‌افتاد. بردلی به عنوان سرپرست نویسنده گان برای دو فصل اول خدمت کرده است، با متیو چانسی برای فصل سوم، و برایان اندروز به عنوان کارگردان اصلی عمل کرده‌اند.

فصل اول What If…? در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۱ آغاز شد و تا ۶ اکتبر ادامه یافت و شامل نه قسمت بود، به عنوان بخشی از فاز چهارم MCU. فصل دوم در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳، به عنوان بخشی از فاز پنجم، آغاز شد و نه قسمت آن به صورت روزانه تا ۳۰ دسامبر منتشر شد.

این سریال به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرده است، با تحسین برای صداپیشگی، انیمیشن، داستان‌های خلاقانه و سناریوها، اگرچه طول قسمت‌ها و نوشتار برخی انتقادات را به همراه داشته است. فصل سوم و یک سریال فرعی با عنوان Marvel Zombies در حال توسعه هستند.

 

 

انیمیشن چه می شد اگر 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

What If…?i از 2021 تا الان Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها