کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هری پاتر و سنگ جادو 1 Harry Potter and the Sorcerer's Stone-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هری پاتر و سنگ جادو

خلاصه داستان

داستان از آنجایی شروع می شود که یک پدر و مادر هری پاتر توسط یک جادوگر شرور، به نام ولدمورت کشته می شوند. هری از طلسم مرگبار ولدمورت جان سالم بدر می برد و به این ترتیب مشهور میشود. حال هری پاتر نزد خاله و شوهر خاله خود زندگی می کند. همه چیز در خانه خاله ش، برای او سخت و غیر قابل تحمل است تا اینکه ناگهان...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هری پاتر و سنگ جادو 2001 Harry Potter and the Sorcerer’s Stone

فیلم هری پاتر و سنگ جادو  Harry Potter and the Sorcerer’s Stone، یک فیلم خانوادگی، فانتزی و ماجراجویی محصول سال ۲۰۰۱ به کارگردانی کریس کلمبوس می باشد. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته جی. کی. رولینگ است اولین فیلم از سری هری پاتر. دانیل رادکلیف در نقش هری پاتر، روپرت گرینت در نقش رون ویزلی و اما واتسون در نقش هرماینی گرنجر از جمله بازیگران اصلی این فیلم می باشند.

 

 

فیلم Harry Potter and the Sorcerer’s Stone پس از انتشار هری پاتر و سنگ جادو، برادران وارنر در سال 1999 حقوق ساخت اقتباسی از این رمان را به مبلغ 1 میلیون پوند (معادل 1.65 میلیون دلار در سال 1999) خرید و کار پیش تولید رسماً در سال 2000 آغاز شد.

 

فیلم هری پاتر و سنگ جادو 2001 Harry Potter and the Sorcerer’s Stone همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Harry Potter and the Sorcerer's Stone 2001 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها