کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی

خلاصه داستان

یک قهرمان جوان، به شکل نیمی مرغ و نیمی خرگوش(مرغ-خرگوش) به دنیا آمده است. او که با وجود تفاوت‌هایش، مشتاق است تا بین مردم جا بیوفتد (و پذیرفته شود) و میخواهد دوست داشته شود. او با وجود دست و پا چلفتی‌ بودنش شیفته ماجراجویی است.

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و کمدی و به کارگردانی بن استاسن و بنجامین ماسکت است. این انیمیشن محصول سال 2022 کشور بلژیک و فرانسه است. فیلمنامه انیمیشن نیز توسط دیوید کولارد نوشته شده است. دنی فهسنفلد، جو اوچمن، جردن تارتاکوف، الیز برس، مارک آیرونز، بادی ودر و دونته پاریس در انیمیشن صداپیشگی کرده اند.

 

جالب است بدانید که این انیمیشن بر اساس رمان گرافیکی Chickenhare اثر کریس گرین ساخته شده است. موسیقی متن انیمیشن ساخته پاگی می باشد.

 

 

 

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی 2022 Chickenhare and the Hamster of Darkness همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها