کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله Bleach: Thousand-Year Blood War-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13

خلاصه داستان

زمانی که زنگ خطر درون جامعه روح به فریاد در می آید، آرامش به ناگهان از بین می رود. ساکنین شهر بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند و هیچ کس نمی داند چه کسی پشت آن است. در همین زمان تاریکی به ایچیگو و دوستانش در شهر کاراکورا نزدیک می شود.

درباره فیلم

Spread the love



انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله Bleach: Thousand-Year Blood War 2022

انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله Bleach: Thousand-Year Blood War، یک مجموعه انیمه در ژانر اکشن و ماجراجویی است. ساخت کشور ژاپن به کارگردانی تیته کوبو می باشد. ماساکازو موریتا، تاکایوکی سوگو، ریوشی ناکائو، الکس لی، آکیو اتسوکا، یویچیرو اوهارا و کنتارو ایتو در این انیمه صداپیشگی کرده اند.

 

 

 

انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله Bleach: Thousand-Year Blood War ، پس از پخش با بازخوردهای مثبت فراوان و استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان مواجه شد، به طوری که برای خط داستانی، فیلمنامه اقتباسی، صداپیشگی، کارگردانی، سکانس های اکشن، فضاسازی، گرافیک، طراحی پوستر، شخصیت‌پردازی‌ها ارزش‌های تولید صدا و بازیگران مورد ستایش قرار گرفتند.

انیمه Bleach: The Thousand Year Blood War پس از حضور در جوایز بین المللی Anime Trending نامزد دریافت 4 جایزه شد که از جمله آنها بهترین شخصیت مرد سال برای ایچیگو کوروساکی، بهترین صداپیشه مرد، بهترین انیمیشن ماجراجویی سال و بهترین انیمه ماورایی. همچنین در بین 250 سریال برتر تلویزیونی در وب سایت معتبر IMDb در رتبه 100 قرار گرفته است.

 

 

انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله Bleach: Thousand-Year Blood War 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Bleach: Thousand-Year Blood War 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها