کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آرون اکهارت

 

آرون اکهارت Aaron Eckhart، (متولد ۱۲ مارچ ۱۹۶۸) یک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او در کوپرتینو، کالیفرنیا متولد شد و در سنین اولیه به انگلیس مهاجرت کرد. او دوره بازیگری خود را با اجرای نمایش‌ های تئاتر مدرسه شروع کرد و سپس برای سال آخر دبیرستان به استرالیا مهاجرت کرد. او دبیرستان را بدون فارغ‌التحصیلی ترک کرد اما از طریق دوره تحصیلات تخصصی یک دیپلم کسب کرد و سپس در سال ۱۹۹۴ از دانشگاه بریگهام یانگ (BYU) در ایالت یوتا آمریکا با لیسانس هنر های زیبا در رشته فیلم فارغ‌ التحصیل شد.

 

او در دانشگاه بریگهام یانگ (BYU)، با کارگردان و نویسنده نیل لابیوت آشنا شد که به او در چندین نمایش اصلی لابیوت نقش داد. پنج سال بعد، اکهارت بازیگری را در فیلم کمدی سیاه در میان مردان (1997) به کارگردانی لابیوت با یک نقش فاسق آغاز کرد. اکهارت به عنوان جورج در ارین براکویچ (2000) شناخته شد.

 

او در سال ۲۰۰۶ برای نقش نیک نیلر در سپاسگزارم که سیگار می‌کشید نامزد گلدن گلوب شد. در سال ۲۰۰۸، وی نقش اصلی را در فیلم محبوب بتمن شوالیه تاریک به کارگردانی کریستوفر نولان بازی کرد. از آخرین فیلم های اون می توان به فیلم سینمایی پوزه بند Muzzle 2023 اشاره کرد.

 

list