کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ماریو کاساس

 

ماریو کاساس Mario Casas (زاده ۱۲ ژوئن ۱۹۸۶) بازیگر سینما و تلویزیون اسپانیایی است. او پس از تحصیل در «مدرسه هنرهای نمایشی کریستینا روتا» مصمم شد تا بازیگر شود. او که به خاطر نقش‌هایش در سینما و تلویزیون اسپانیا شناخته شده است، جوایز مختلفی را از جمله یک جایزه گویا، یک جایزه گائودی و سه جایزه فروز دریافت کرده است. وی در سال 2006، پس از ایفای نقش های کوتاه در Motivos personales و Obsesión، اولین نقش اصلی تلویزیونی خود را در درام SMS: Sin Miedo a Soñar به دست آورد و همچنین در فیلم باران تابستانی ظاهر شد.

 

کاساس به دلیل حضورش در مجموعه تلویزیونی Los hombres de Paco شهرت بیشتری به دست آورد. او همچنین در پروژه های بین المللی انگلیسی زبان Eden و The 33 ظاهر شده است. بازی کاساس در فیلم Cross the Line (2020) اولین جایزه گویا بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد. او اولین تجربه خود به عنوان کارگردان را با Caged Wings (2023) انجام داد. از دیگر آثار وی می توان به “جعبه پرنده: بارسلونا Bird Box: Barcelona” اشاره کرد.

 

list