کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

امی ریور لمپمن

 

امی ریور لمپمن Emmy Raver-Lampman (متولد 5 سپتامبر 1988) یک بازیگر و خواننده آمریکایی است. او کار خود را با بازی در تئاتر موسیقی آغاز کرد و در اجراهای مختلف برودوی و تورهای ملی مانند هیر، Jekyll & Hyde، Wicked و همچنین همیلتون به اجرا پرداخته است. او از سال 2019 تاکنون نقش الیسون هارگریوز را در سریال نتفلیکس The Umbrella Academy ایفا می‌ کند.

 

او در دبیرستان هنرهای اجرایی، دبیرستان گاورنر برای هنرها شرکت کرد و همچنین در دبیرستان موری در نورفولک حضور داشت. سپس به کالج مری‌ماونت منهتن در شهر نیویورک رفت. او هنگام درس خواندن به عنوان یک بازیگر حرفه‌ ای کار می‌ کرد و در سال سوم دوره‌ی کارشناسی اش به طور دور از محل درس می‌خواند.

 

او نقشی در یک تئاتر موسیقی بازی کرد و باقی مانده ترم آخر قبل از فارغ التحصیلی خود را به طور موقت ترک کرد. اما در نهایت در سال 2012 با دریافت مدرک کارشناسی در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. از آثاری با نقش آفرینی وی می توان به فیلم سینمایی زنبوردار The Beekeeper 2024، فیلم سینمایی Blacklight 2022، سریال کفش پاشنه بلند Heels 2023، فیلم گاتلوپ Gatlopp 2022، فیلم ترسناک لدون عنوان Untitled Horror Movie 2021 و… اشاره کرد.

 

list