کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم زنبورداران The Beekeeper 2024-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی زنبوردار
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی زنبوردار The Beekeeper 2024، آدام کلی (با بازی جیسون استاتهام) یکی از عوامل سابق یک سازمان مخفی به نام زنبورداران است در این میان پس از اینکه دوست و همسایه‌ آدام گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ شده و خودکشی می‌کند، او تصمیم می‌گیرد تا از شرکتی که مسئول این اتفاق است، انتقام گرفته و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم زنبورداران The Beekeeper 2024

فیلم زنبورداران The Beekeeper 2024، یک فیلم هیجان انگیز اکشن آمریکایی به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر می باشد. این فیلم با بازی جیسون استاتهام، امی راور لمپمن، جاش هاچرسون، بابی نادری، فیلیشیا رشاد و جرمی آیرونز ساخته شده است.

 

نکات فیلم

در وب‌سایت تجمیع نقدهای فیلم Rotten Tomatoes، ۷۰٪ از ۱۶۲ نقد منتقدان مثبت بوده و میانگین امتیاز آن به ۵.۸ از ۱۰ امتیاز می‌رسد. وب‌سایت Metacritic که از میانگین وزن‌دار استفاده می‌کند، به فیلم امتیاز ۵۴ از ۱۰۰ امتیاز داده است. یک نقد در روزنامه The Guardian می‌گوید که صحنه‌های غیر تیراندازی عجله شده‌اند. فیلم‌بردار گابریل بریستین می باشد. ویرایش جئوفری اوبراین و موسیقی ساخته دیوید ساردی است.

 

 

فیلم زنبورداران The Beekeeper 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Beekeeper 2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها