کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ریو سونگ بوم

 

ریو سونگ بوم Ryoo Seung bum (زادهٔ ۹ اوت ۱۹۸۰) هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او با بازی در فیلم‌های Die Bad (اولین بازی او در سال 2000)، آراهان (2004)، مشت گریان (2005)، ناعادلانه (2010) و پرونده برلین، نام خود را مطرح کرده است. ریو سونگ بوم که به خاطر انرژی فوق العاده و توانایی ظریفش در صحنه شناخته شده است، در طول سالیان موقعیت خود را به عنوان یکی از بازیگران برتر کره تثبیت کرده است. او اخیرا در سریال “متحرک 2023 Moving“، به ایفای نقش پرداخته است.

ریو سونگ بوم در اسان، استان چونگ چئونگ جنوبی به دنیا آمد. خانواده او به سئول نقل مکان کردند، جایی که او در مدرسه ابتدایی جامجئون تحصیل کرد، قبل از بازگشت به شهر کوچکی در استان چونگ چئونگ جنوبی به نام اونیانگ، جایی که دوران راهنمایی خود را در آنجا گذراند. او برای تحصیل در دبیرستان فنی Daedong به سئول بازگشت با این حال قبل از فارغ التحصیلی ترک تحصیل کرد. ریو مدعیست که او برای یافتن انگیزه برای مطالعه مشکل داشته، اما بازیگری تغییر مهمی در زندگی او ایجاد کرده و به او چیزی داده است که بتواند خود را در آن غرق کند.

 

list