کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال متحرک 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال متحرک
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13
episode
قسمت 14
episode
قسمت 15
episode
قسمت 16
episode
قسمت 17
episode
قسمت 18
episode
قسمت 19
episode
قسمت 20

خلاصه داستان

در سریال متحرک Moving 2023، کیم بونگ سوک، جانگ هی سو و لی گانگ هون در یک دبیرستان تحصیل می‌کنند. آن‌ها شبیه دانش‌آموزان عادی به نظر می‌رسند، اما توانایی‌های خاصی دارند که از والدین خود به ارث برده‌اند.

درباره فیلم

Spread the love



….

سریال متحرک 2023

سریال متحرک 2023 Moving، یک سریال کره‌ای در سال 2023 است در ژانر ماجراجویی، هیجان انگیز، علمی‌تخیلی و فانتزی که توسط پارک این جه کارگردانی شده است. این یک سریال اصلی دیزنی پلاس با بازی ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، زو این سونگ، چا ته هیون، ریو سونگ-بوم، کیم سونگ-کیون، لی جونگ-ها، گو یون-جونگ، و کیم دو-هون است.

این سریال بر اساس وبتون همنام نوشته کانگ فول، یک درام ماوراء طبیعی است که با سه دانش‌آموز دبیرستانی نوجوان و والدین آنها که قدرت‌های فراطبیعی خود را کشف می‌کنند، سروکار دارد. این سریال در تاریخ 9 اوت 2023 به نمایش درآمد. پس از هفت روز که در دسترس قرار گرفتن، به پربیننده‌ترین سریال اصلی کره‌ای در دیزنی پلاس به طور جهانی و هولو در ایالات متحده تبدیل شد.

سریال متحرک 2023 Moving، در جوایز محتوای آسیایی و جوایز جهانی OTT 2023، شش جایزه از جمله بهترین خلاقیت، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین نویسنده، بهترین بازیگر تازه‌کار مرد و زن، و بهترین جلوه‌های ویژه بصری را دریافت کرد.

….

 

سریال متحرک 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Moving 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها