کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

سو این گوک

 

سو این گوک Seo In-Guk (زادهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۸۷) خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفه خوانندگی خود را پس از برنده شدن در نمایش استعدادیابی Superstar K در سال 2009 آغاز کرد و در Reply 1997 (2012) به موفقیت دست یافت. از آن زمان، او در مجموعه های تلویزیونی خورشید استاد (2013)، دبیرستان پادشاه باهوش (2014)، سلام هیولا (2015)، جوخه 38 (2016)، لبخند از چشمان تو رفت (2016) و بازی مرگ (2023) ایفای نقش کرده است.

 

سو در ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۷ در اولسان متولد شد. در سن ۱۰ سالگی تحت تأثیر موسیقیدان سبک راک Kim Jung-min قرار گرفت، و تصمیم بر خوانندگی گرفت. او در دورهمی‌های خانوادگی و رویدادهای مدرسه اجرا می‌کرد و در دانشگاه Daebul به مطالعهٔ موسیقی کاربردی پرداخت. همچنین در مصاحبه‌های آژانس‌های سرگرمی شرکت کرد. پس از بارها و بارها رد شدن در مصاحبه‌ها به او گفته شد که وزنش را کاهش دهد. او برای مدتی به پرخوری عصبی دچار شده بود.

 

در سال ۲۰۲۲، او در مجموعه تلویزیونی کافه مینامدانگ نقش اصلی را ایفا کرد. وی در سال 2023 برای شرکت در سریال “بازی مرگ 2023 Deaths Game” به کارگردانی ها بیونگ هون اقدام کرد.

 

list