کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




Deaths Game Hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال بازی مرگ
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در سریال بازی مرگ Death’s Game 2023، چوی یی جائه (با بازی سو این گوک) پس از 7 سال ناتوانی در یافتن شغلی مناسب، اکنون سرشار از یاس و ناامیدی است و تصمیم می‌گیرد به زندگی خود پایان دهد. چوی یی جائه تصور می‌کند همه چیز پس از مرگش تمام می‌شود اما پس از خودکشی با مرگ (با بازی پارک سو-دام) روبرو شده که در مقابل دروازه جهنم ایستاده است. حال ...

درباره فیلم

Spread the love



سریال بازی مرگ 2023 Deaths Game

سریال بازی مرگ 2023 Deaths Game، یک سریال وب کره‌ای در ژانر درام فانتری که توسط ها بیونگ-هون نوشته و کارگردانی شده است. بازیگران سئو این-گوک، پارک سو-دام، لی جه ووک …

 

 

نکات سریال

این سریال بر اساس یک وبتون با همین نام اثر لی وان-سیک و گولچان می‌باشد که در سال 2019 در ناور منتشر شد و داستان فردی را به تصویر می‌کشد که در میان ناامیدی، زندگی جدیدی را با مرگ آغاز می‌کند. این سریال یک درام اصلی تیوینگ است و در پلتفرم آن قابل پخش است، و همچنین در مناطق انتخابی به جز کره جنوبی و چین، در آمازون پرایم ویدیو نیز قابل استریمینگ است.

آمازون پرایم ویدیو اعلام کرد که این سریال از زمان انتشار بخش 1 در تاریخ 15 دسامبر، موضوع گرمی در سراسر جهان شده است. این سریال در اندونزی و تایلند پربیننده‌ترین برنامه است و در دسامبر 2023 وارد ده نخست کشورهای 43 جهان شده است، از جمله استرالیا، برزیل، ژاپن، مالزی، پرو، فیلیپین، سنگاپور و تایوان.

سریال بازی مرگ 2023 Deaths Game همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Death’s Game 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها