کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

سینوو ماکودی لوند

 

سینوو ماکودی لوند Synnøve Macody Lund (زاده ۲۴ مه ۱۹۷۶) روزنامه‌نگار، منتقد فیلم، مدل و بازیگر نروژی است. لوند دارای مدرک تولید در تلویزیون و مطالعات فیلم است. وی در ابتدا به عنوان منتقد فیلم برای NATT&DAG مشغول به فعالیت بود. وی به عنوان مدل مد و روزنامه نگار نیز فعالیت هایی را داشته است. لوند از سال 2011 به عنوان بازیگر مشغول به کار بوده و اولین بار در نقش شخصیت دایانا براون در فیلم Headhunters (نروژی، Hodejegerne) ظاهر شد. این فیلم برنده جایزه بافتا به کارگردانی مورتن تیلدام، یک فیلم اکشن هیجان انگیز بر اساس رمان جو نسبو با همین نام است.

 

نقش های بعدی او شامل سارا در فیلم کوتاه Sandslottet (2014) و تون ساندویک در سریال درام Frikjent (2015) در کنار نیکولای کلیو بروچ بوده است. لوند در سال 2020 در سریال  Ragnarok از نتفلیکس و سریال تلویزیونی 2020 Riviera از Sky به ایفای نقش پرداخته است. در دسامبر 2022، Deadline Hollywood تایید کرد که لوند برای حضور در “اره 10 Saw X“، دهمین قسمت از سری فیلم Saw، که در سپتامبر 2023 منتشر شد، قرارداد امضا کرده است.

 

list