کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم اره 10 Saw X-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
 فیلم سینمایی اره ۱۰ Saw X

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی Saw X 2023، جان کرامر (جیگ‌ساو) به امید پیدا کردن درمانی معجزه‌آسا برای سرطان خود، برای انجام یک عمل پزشکی خطرناک و آزمایشی به مکزیک سفر می‌کند. اما زمانی که متوجه می‌شود تمام این قضیه کلاهبرداری بوده است، آتش خشم وی برای گرفتن انتقامی خونین شعله‌ور می‌شود.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم اره 10 Saw X

فیلم اره 10 Saw X، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ ساخته شد. این فیلم توسط کوین گروترت کارگردانی و تدوین شده و نوشته پیتر گلدفینگر و جاش استولبرگ می باشد. فیلم Saw X، دهمین قسمت از سری فیلم‌های اره است و هم به عنوان دنباله مستقیم اره (۲۰۰۴) و هم پیش‌درآمد اره دوم (۲۰۰۵) عمل می‌کند، با بازی توبین بل و شاونی اسمیت که نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی تکرار می‌کنند، در کنار سینووه ماکودی لوند، استیون برند، رناتا واکا و مایکل بیچ که نقش‌های جدیدی را ایفا می‌کنند.

 

بررسی فیلم

گفته شد که دهمین قسمت در حال توسعه توسط Twisted Pictures در آوریل ۲۰۲۱ بود، زمانی که استولبرگ و گلدفینگر، نویسندگان دو قسمت قبلی از سری، اعلام کردند که در دسامبر ۲۰۲۱ فیلمنامه را تکمیل کرده‌اند. گروترت، که دو قسمت دیگر از سری را کارگردانی کرده و شش قسمت را تدوین کرده بود، نیز به عنوان کارگردان فیلم تأیید شد. فیلمبرداری از اکتبر ۲۰۲۲ تا فوریه ۲۰۲۳ در مکزیکو سیتی انجام شد.

فیلم اره 10 Saw X، توسط لاینزگیت فیلمز در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ به صورت سینمایی منتشر شد. این فیلم تاکنون ۱۰۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و نقدهای عموماً مثبتی از منتقدان دریافت کرده است، به ویژه به خاطر بازی بل، بهترین فیلم ساو از نظر بررسی‌ها شناخته شده است.

 

فیلم اره 10 Saw X همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

۱۰ Saw X 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها