کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کوجی استیون ساکای

 

کوجی استیون ساکای Koji Steven Sakai،ساکای یک نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است. او فیلم کمدی عاشقانه به نام “افرادی که با آن‌ها خوابیده‌ام” (۲۰۰۹) را نوشته است که توسط کوئنتین لی کارگردانی شده و با بازی کارین آنا چئونگ و آرچی کائو، همچنین ویلسون کروز، لین چن، رندال پارک، جیمز شیگتا و دیگران ستاره‌شناسی شده است.

 

او همچنین به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم خدمت کرده است. همچنین، ساکای به همراه نائوکو ایهارا ویتمر، فیلم ترسناکی به نام “جاده‌ی مسخره” (۲۰۰۶) را نوشته‌اند که توسط جونیچی سوزوکی کارگردانی شده؛ این فیلم توسط دی‌وی‌دی لاینز گیت در سال ۲۰۰۵ توزیع شده است. در سال ۲۰۱۳، او فیلم “چینک” را نوشت و تهیه کرد که به عنوان “اولین فیلم قاتل سریالی آمریکایی آسیایی” شناخته می‌شود و با بازی جیسون توبین، یوجنیا یوآن، تزی ما و دیگران، توسط استنلی یونگ کارگردانی شده و توسط کوئنتین لی تولید شده است. برای “چینک”، بازیگر اصلی جیسون توبین در جشنواره فیلم آسیایی لس آنجلس ۲۰۱۳ جایزه ویژه داوری بهترین بازیگر یا “بهترین بازی” را به دست آورد. از اخرین اثار او میتوان به فیلم آسیب دیده Damaged 2024 اشاره کرد.

list