کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال اولین عشق First Love 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال اولین عشق
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

سریال اولین عشق First Love 2022، در مورد یائه و هارومیچی است که در اواخر دهه 90 میلادی با هم آشنا شده و عاشق یکدیگر می‌ شوند. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان دست سرنوشت به مدت 20 سال یائه و هارومیچی را از هم جدا می‌ کند اما اکنون پس از عشق اول ناتمامشان سرنوشت یک بار دیگر آن‌ ها را مقابل هم قرار می‌ دهد و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال اولین عشق First Love 2022

سریال اولین عشق First Love 2022، یک سریال درام عاشقانه ژاپنی به کارگردانی یوری کانچیکو می باشد. فیلمنامه توسط یوری کانچیکو با الهام از یک آهنگ به نام عشق اول هاتسوکوی اثر هیکارو اوتادا به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی سریال را شرکت C&I Entertainment برعهده داشته است. بازیگرانی نظیر هیکاری میتسوشیما، ریکاکو یاگی، تاکورو ساتو، استفانی کوموره، آرتور کنگ و… در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات سریال

سریال اولین عشق First Love 2022، پس از انتشار توانست نظرات مثبت فراوانی را به خود جلب کند به طوری که برای بازی های بازیگران، داستان عاشقانه، فیلمنامه، شیوه روایت، طراحی لباس، چهره‌ پردازی‌ها، نحوه کارگردانی، سکانس‌ های احساسی، فضاسازی‌ ها و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین شد. این سریال توانست برای جوایزی از جمله بهترین کارگردان، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر زن تازه وارد در جشنواره ی جوایز محتوای آسیا و جوایز جهانی OTT نامزد شود.

 

سریال اولین عشق First Love 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

First Love 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها