کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

خالقان The Last of Us از اهمیت کتاب جوک الی می‌گویند
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



به دنبال پخش قسمت ۴ سریال The Last of Us خالقان این اثر درباره اهمیت کتاب جوک الی صحبت کردند.

 

قسمت چهارم سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) ممکن است همانند قسمت قبلی بسیار احساسی نبوده باشد اما با این وجود، موردی بسیار مهم و جالب از بازی‌ها را به نمایش گذاشته که کتاب جوک الی است.

 

 

الی این کتاب طنز را به هنگام گشت و گذار در خانه بیل و فرانک پیدا کرده بود و با استفاده از آن و خواندن جوک‌های بامزه سعی داشت تا حس و حال بهتری به جوئل بدهد و یخ بین خودشان را بشکند. این کتاب جوک در بازی‌ها وجود داشته و برای کسانی که با بازی‌ها آشنا نیستند، ممکن است چیزی عادی و نه چندان مهم به نظر برسد اما باید گفت که این کتاب در نرم کردن رابطه میان جوئل و الی و همچنین نشان دادن معصومیت الی در این دنیای تاریک نقشی کلیدی دارد.

 

 

حالا نیل دراکمن و کریگ مازن در مصاحبه تازه خودشان در رابطه با این کتاب جوک در سریال «آخرین بازمانده از ما» صحبت کردند. مازن گفته:

“من این آیتم را بسیار دوست داشتم. وقتی که در بازی‌ها به طور ناگهانی با این کتاب طنز روبه‌رو شدم، واقعا شوکه شدم و تعجب کردم که چرا این بازی باید چنین چیزی که تاثیری چندانی در روند بازی ندارد را ارائه بدهد.

این کتاب یک چیز بی‌خود اما دوست‌داشتنی و انسانی بود. می‌توان در بازی همه چیز را پشت سر گذاشت و با تیراندازی به جلو رفت یا اینکه می‌تواند اندکی صبر کرد و این دنیای زیبا و خارق‌العاده را برای مدتی بیشتر مورد بررسی قرار داد.

بسیاری از نویسندگان نمی‌توانند به خوبی بچه‌ها را در دنیای سینما به تصویر بکشد و گاهی اوقات آن‌ها را بیش از حد جوان و خام یا بیش از حد بزرگسال نشان می‌دهند.

با اینکه شخصیت‌های جوان همچون الی حاضرند جهان را کاوش کنند، تفنگ می‌خواهند و فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند اما همچنان بچه هستند و به همین دلیل نیز اضافه کردن این کتاب جوک در سریال بسیار مهم است.

الی واقعا از این جوک‌های احمقانه و بامزه بسیار لذت می‌برد و همین لذت صادقانه او باعث ارتباط بیشتر بیننده با وی شده است. این جوک‌ها همچنین رابطه میان الی و جوئل را بهتر کرده‌اند.”

 

 

پنجمین قسمت از سریال آخرین بازمانده از ما در روز جمعه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها