کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال هیولا داستان جفری دامر 2022 Dahmer Monster-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال هیولا: داستان جفری دامر
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

داستان یکی از بدنام‌ترین قاتلان زنجیره‌ای در ایالات متحده آمریکا را به تصویر کشیده است که عمدتا از نگاه قربانیانش روایت شده و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال هیولا داستان جفری دامر 2022 Monster

سریال هیولا داستان جفری دامر 2022 Monster، نخستین فصل از سری آمریکایی جنایی واقعی Monster است که توسط رایان مورفی و ایان برنان برای نتفلیکس ساخته شد. مورفی همچنین به عنوان نمایش‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اجرایی همراه با برنان در این مجموعه حضور دارد. در این سریال جنایی، بیوگرافی و درام بازیگرانی همچون  ایوان پیترز، مایکل لرنید، ختفت فاگناسی، کارن مالینا وایت، بریدن مانیاگو، فت ماهاتانگدی، اندرو شیور، سوفیان المومی و دیوید باررا نقش آفرینی می کنند.

 

 

نکات سریال

سریال هیولا داستان جفری دامر Dahmer Monster، در جوایز گلدن گلوب هشتادم، چهار نامزدی دریافت کرد، از جمله برای بهترین سریال محدود یا آنتولوژی یا فیلم تلویزیونی، که اوان پیترز برای بهترین بازیگر مرد – مینی‌سریال یا فیلم تلویزیونی برنده شد. همچنین این سریال در جوایز امی شصت و پنجم، شش نامزدی دریافت کرد، از جمله برای بهترین سریال محدود یا آنتولوژی برجسته و بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال محدود یا آنتولوژی یا فیلم برای پیترز.

این سریال پس از انتشار با استقبال گسترده و نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبین و منتقدان مواجه شد از جمله داستان جنایی، کارگردانی، فیلمنامه، موسیقی متن، جنبه‌های فنی، مضامین مطرح شده، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین اجراهای بازیگران تحسین و ستایش دریافت کرد.

 

سریال هیولا داستان جفری دامر 2022 Monster همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها