کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال یک نور کوچک A Small Light 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
سریال یک نور کوچک
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال یک نور کوچک A Small Light 2023، براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد یک زن جوان هلندی به نام میپ گیس است که زندگی خود را برای پناه دادن به خانواده آنه فرانک در طول جنگ جهانی دوم در برابر نازی‌ها، برای بیش از دو سال به خطر انداخت و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال یک نور کوچک A Small Light 2023

سریال یک نور کوچک A Small Light 2023، یک مینی‌ سریال در ژانر درام تاریخی و بیوگرافی است که توسط جوآن راتر و تونی فیلان ساخته شده است. سوزانا فوگل، آوی نیر و… از تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. بازیگرانی نظیر بل پاولی، جو کول، امیرا کاسار، بیلی بولت، اشلی بروک، لیو شرایبر و… در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات سریال

سریال یک نور کوچک A Small Light 2023، بعد از پخش تحت تحسین گسترده ی منتقدان قرار گرفت. این مینی سریال توانست جوایز متعددی در جشنواره های مختلفی از جمله جایزه فیلم مستقل گاتهام برای سری‌های نوآورانه، بهترین سری محدود یا آنتولوژی شبکه پخش، بهترین بازیگر مکمل، بهترین کارگردانی و … را از آن خود کند. موسیقی متن این سریال، تحت تولید اجرایی و هم تولیدی توسط استی هایم قرار دارد و شامل نسخه‌ های جدید از موسیقی دانانی چون دانیل هایم، کاماسی واشینگتن و… است.

 

سریال یک نور کوچک A Small Light 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

A Small Light 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها