کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

فیلم I Am Legend 2 ساخته می‌شود
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



سازندگان فیلم I Am Legend 2 قصد دارند در برخی موارد از سریال The Last of Us الهام بگیرند.

 

 

فیلم من افسانه هستم ۲ (I Am Legend 2) دنباله‌ای برای فیلمی به همین نام محصول سال ۲۰۰۷ میلادی به شمار می‌رود که همانند فیلم اصلی قرار است با نقش‌آفرینی ویل اسمیت در نقش اصلی باشد.

 

ژانر پسا آخرالزمانی از گذشته تا به امروز در بدنه هالیوود ریشه دارد. فیلم‌های بسیار زیادی در این ژانر ساخته شدند که برخی بسیار موفق و برخی دیگر نیز چندان مورد استقبال قرار نگرفتند. یکی از فیلم‌های موفق این ژانر، فیلم من افسانه هستم به شمار می‌رود که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است.

 

 

حالا قرار است دنباله‌ای برای آن ساخته شود که در آن، مایکل بی جردن و ویل اسمیت نقش‌آفرینی خواهند کرد. حالا سازندگان فیلم من افسانه هستم ۲ اظهار داشتند که در ساخت این اثر از سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) الهام خواهند گرفت.

 

نویسنده فیلم من افسانه هستم ۲ یعنی آکیوا گلدمن اظهار داشته:

 

“فیلم دوم حدود چند دهه پس از فیلم اول شروع خواهد شد. من شیفته سریال آخرین بازمانده از ما شدم، جایی که ما دنیای پسا آخرالزمانی را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سال پس از فروپاشی مشاهده می‌کنیم.”

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها