کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هشت کوه

خلاصه داستان

یک سفر حماسی دوستی و خودیابی است که در کوه‌های آلپ ایتالیایی اتفاق می‌افتد، بیش از چهار دهه رابطه عمیق و پیچیده بین پیترو و برونو را دنبال می‌کند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains

فیلم هشت کوه The Eight Mountains، یک فیلم درام ایتالیایی، بلژیکی و فرانسوی می باشد. این فیلم به کارگردانی مشترک فلیکس ون گرونینگن و شارلوت واندرمیرش می باشد. فیلمنامه این فیلم توسط فلیکس ون گرونینگن و شارلوت واندرمرش بر اساس رمانی به همین نام نوشته پائولو کوگنتی نوشته شده است. لوکا مارینلی، لوپو باربیرو، آندره آ پالما، الساندرو بورگی، کریستیانو ساسلا، فرانچسکو پالومبلی، فیلیپو تیمی، النا لیتی و الیزابت ماتزولو در آن ایفای نقش کرده اند.

 

فیلم هشت کوه پس از اکران با بازخوردهای مثبت بسیاری از منتقدان و استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد، به طوری که برای خط داستانی، بازی خوب بازیگران، موسیقی متن و فیلمنامه اقتباسی، نحوه فیلمبرداری، خلق فضاسازی و نحوه کارگردانی، شخصیت پردازی، طراحی صحنه و همچنین سکانس های احساسی مورد تمجید قرار گرفت.

هشت کوه پس از شرکت در جشنواره های بین المللی متعدد برنده 3 جایزه از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری شد و نامزد دریافت 6 جایزه دیگر از جمله نخل طلای کن بهترین کارگردانی و نامزدی بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم.

 

 

 

فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Eight Mountains 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها