کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

پیشتازی باربی و اوپنهایمر در گلدن گلوب 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



پیشتازی باربی و اوپنهایمر در گلدن گلوب 2024

پیشتازی باربی و اوپنهایمر در گلدن گلوب 2024، در اعلام نامزدی جوایز گلدن گلوب 2024، شاهد پیشتازی فیلمهای باربی و اوپنهایمر Oppenheimer هستیم. طبق گزارشات اعلام شده نامزدهای هشتاد و یکمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب مشخص شد و در این بین فیلم باربی با 9 نامزدی پیشتاز رقبا در این جوایز است. در رتبه دوم فیلم اوپنهایمر با 8 نامزدی قرار دارد و در رتبه سوم، فیلمهای Killers of the Flower Moon و Poor Things با 7 نامزدی جای گرفتند. انیمیشن های موفق در این مراسم Spider-Man: Across the Spider-Verse و The Super Mario Bros. Movie هر یک با 3 نامزدی حضور دارند. امسال بخش جدیدی به نام بهترین تجربه سینمایی و دستاورد در گیشه اضافه شده است .

barbie hamahang

جوایز گلدن گلوب

هر ساله در آمریکا توسط ۹۳ عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات داخلی و خارجی، مجموعه جوایزی تحت عنوان جوایز گلدن گلوب اهداء می گردد. این مراسم در سال 1944 برای نخستین بار برگزار شد و جوایزی به فیلمهای تولید شده تعلق گرفت. مهمترین جایزه این آکادمی جایزه بهترین فیلم می باشد که مهمترین رقابت بین فیمسازان محسوب می شود.

یکی دیگر از جوایز مهم، جایزه یک عمر فعالیت هنری است که هر سال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا تعلق می گیرد. فیلم جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی توانست در سال 2012 به عنوان اولین فیلم ایرانی جایزه بهترین فیلم خارجی را از آن خود کند. در سالهای 2014، 2017 و 2022 هم ایران با فیلمهای گذشته، فروشنده و قهرمان نامزد بهترین فیلم خارجی شد.

Golden Globe hamahang

بخشهای مختلف جوایز گلدن گلوب شامل : بهترین فیلم درام، بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر زن نقش اول درام، بهترین بازیگر مرد نقش اول درام … بهترین انیمیشن، بهترین سریال درام، بهترین سریال کمدی یا موزیکال، بهترین مینی‌سریال یا فیلم تلویزیونی …

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها