کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

کسب و کار نولان بعد از فیلم اوپنهایمر
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



کسب و کار نولان بعد از فیلم اوپنهایمر

کارگردان فیلم اوپنهایمر نسبت به صنعت فیلم پس از فروش بی‌سابقه گیشه تابستانی به لطف فیلم خود و فیلم باربی ساخته گرتا گرویگ خوش بین است. کریستوفر نولان با توجه به اوپنهایمر و همچنین وضعیت کنونی چشم‌انداز سینما به سال پرافتخار خود در هالیوود نگاه می‌کند.

گیشه تابستان شاهد احیای بسیار مورد نیاز پس از همه‌گیری COVID-19 بود که باعث تعطیلی سینماها شد. اما فیلم نولان و باربی ساخته گرتا گرویگ باعث شد تماشاچیان دوباره و با تعداد زیادی به سینماها برگردند. اوپنهایمر تاکنون ۹۵۲ میلیون دلار فروش داشته است که نه تنها باعث خوشحالی کارگردان شده، بلکه او را برای آینده فیلم‌ها به طور کلی خوش بین کرده است.

همآهنگ

نولان اخیراً به مجله امپایر گفته است: من تازه فیلمی سه ساعته درباره رابرت اوپنهایمر ساختم که دارای رده‌بندی R است و نیمی از آن سیاه و سفید است  و یک میلیارد دلار فروش داشت.  البته که فکر می‌کنم فیلم‌ها عالی پیش می‌روند، ضمن خنده گفته است. چیز دیوانه‌کننده این است که این واقعاً موفق‌ترین فیلمی است که من تا به حال ساخته‌ام.

او ادامه داد: من ۲۰ سال است که در این کار هستم، و در بریتانیا این فیلم پرفروش‌ترین فیلم من است. بنابراین من بر اساس تجربه خودم از وضعیت کسب‌وکار فیلم بسیار خوشحالم، اما همچنین بر اساس دیدن فیلم‌های دیگر که موفق می‌شوند و دیدن بازگشت مخاطبان. نولان همچنین به این رسانه گفت که طی تابستان، او و همسر تهیه‌کننده‌اش، اما توماس، برای دیدن واکنش مردم به طور مخفیانه وارد سینماها می‌شدند تجربه‌ای که او، آن را قابل توجه و بسیار هیجان انگیز خواند.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها