کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آیا فیلم سوسک آبی 2 ساخته خواهد شد؟
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



آیا فیلم سوسک آبی 2 ساخته خواهد شد؟

چگونگی جایگیری سوسک آبی Blue Beetle، در برنامه‌های دنیای سینمایی DC جیمز گان، به طور احتیاط‌ آمیز توسط زولو ماریدوئنا مورد بررسی قرار گرفت. ستاره سوسک آبی، زولو ماریدوئنا، در مورد آینده شخصیت خود اظهار نظر می‌کند. فیلم ابرقهرمانی 2023 یکی از آخرین حضورها در مجموعه DC بود که از دنیای سینمایی گسترده DC منتقل شد.

دنیای سینمایی DC نسخه جدیدی از این مجموعه است که تحت نظارت مدیران جدید استودیوهای DC، جیمز گان و پیتر سافران، قرار خواهد گرفت. در حالی که دنیای سینمایی DC با «سوپرمن: میراث» در سال 2025 آغاز می‌شود و چندین عنوان دیگر که قبلاً اعلام شده‌اند، در حال حاضر دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد از شخصیت‌های دنیای سینمایی گسترده DC یا بازگشت خواهند داشت یا با بازیگران جدیدی بازخواهند گشت.

 

Blue Beetle 2 hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

Screen Rant فرصتی داشت تا با ستاره این فیلم اکشن، ماریدوئنا، در فرش قرمز جوایز ساترن صحبت کند، جایی که او برای جایزه بهترین بازیگر جوان، کنار نامزدی فیلم برای بهترین فیلم ابرقهرمانی قرار گرفته است. او با اطمینان اظهار می‌دارد که «می‌دانم دوباره سوسک آبی را خواهیم دید»، و قدردانی خود را از گان و سافران برای گنجاندن این شخصیت در برنامه‌هایشان برای دنیای سینمایی DC ابراز می‌کند. با این حال، او مطمئن نیست که ظاهر شدن دوباره در قسمت دنباله یا جای دیگری از مجموعه باشد.

 

آبی Blue Beetle | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

آیا «سوسک آبی 2» اتفاق خواهد افتاد؟ اعتماد ماریدوئنا به بازگشت شخصیت در دنیای سینمایی DC نشان‌دهنده آینده‌ای روشن برای «سوسک آبی» است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این در قالب احتمالی «سوسک آبی 2» خواهد بود یا خیر. با توجه به اینکه این فیلم در دوران افول دنیای سینمایی گسترده DC اکران شد، فیلم اصلی از نظر تجاری موفقیت چندانی کسب نکرد. در واقع، این فیلم کم‌ درآمدترین قسمت از مجموعه 15 فیلم است.

 

Blue Beetle 2 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

فیلم تنها کمی بیشتر از بودجه تولید خود درآمد داشت، که نسبت به برخی از عناوینی که در لیست رتبه‌های بالاتری کسب کردند، بهتر است. با این حال، این فاصله زیادی از نقطه سر به سر تخمینی فیلم دارد، زیرا گیشه «سوسک آبی» احتمالاً باید حداقل 208 میلیون دلار درآمد داشته باشد تا سودآور شود. ساخت دنباله مستقیم برای کم‌تماشاگرترین فیلم در مجموعه ممکن است در حالی که گان و سافران تلاش می‌کنند فیلم‌های DC را دوباره روی پای خود بایستانند، چشم‌اندازی پرخطر به نظر برسد.

 

Blue Beetle 2 همآهنگ 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

با این حال، با توجه به اینکه اکران «سوسک آبی» در دوره‌ای انتقالی صورت گرفت، امکان ارتقای آن وجود دارد اگر فیلم‌های آینده DC موفق باشند. در حالی که برخی شخصیت‌ها از جمله سوپرمن (که اکنون توسط دیوید کورنسوت به جای هنری کویل بازی خواهد شد) بازیگران جدیدی پیدا کرده‌اند، فیلم «سوسک آبی» کمتر از اتصالات به مجموعه کلی در مقایسه با سایر انتشارات اخیر کم‌درآمد DC دچار محدودیت شده بود. اگر او در یک فیلم موفق DC ظاهر شود، این می‌تواند به صورت پس‌رونده مخاطبان را به فیلم اصلی جذب کند چرا که لزوماً احساس نمی‌کند که این امر با کانون جدید در تضاد است، و در نهایت منجر به یک دنباله مناسب شود.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    مثال: علی محمدی | مارس 27, 2024
    0 | 0

    اینو که خودمونم می دونستیم🤨

    Avatar
    فاطمه ارجاع | مارس 26, 2024
    0 | 0

    لطفاً ادامه این فیلم رو بسازید چون من خیلی هیجان زده هستم که «سوسک آبی۲» بیاد😃😊

    Avatar
    خانم فراست | فوریه 5, 2024
    0 | 2

    سوسک آبی 2 کی میاد؟

    Avatar
    taraneh jafarzade | فوریه 5, 2024
    0 | 1
    به محض مشخص شدن، در سایت اعلام میکنیم.