کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

 اطلاعات تفصیلی و جدید از تولید آواتار 3 
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



اطلاعات تفصیلی و جدید از تولید آواتار 3

جیمز کامرون، اطلاعات دقیقی درباره تولید آواتار Avatar 3، ارائه می‌دهد و تایید می‌کند که کار بر روی این قسمت سوم پس از 4 سال تقریباً به اتمام رسیده است. با وجود اینکه انتظار برای قسمت اول دنباله بیش از یک دهه طول کشید، به‌روزرسانی دقیق جیمز کامرون در مورد تولید «آواتار 3» اطمینان می‌دهد که قسمت بعدی تقریباً آماده است. جزئیات داستان برای ورودی سوم در این مجموعه علمی تخیلی و اکشن هنوز ناشناخته است، اگرچه انتظار می‌رود که ادامه جنگ بین ناوی‌ها و بشریت برای کنترل سیاره بیگانه پاندورا را شاهد باشیم.

 

Avatar 3 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

سم ورثینگتون و زویی سالدانا به همراه سیگورنی ویور، استفن لنگ، جووانی ریبیسی، کیت وینسلت، کلیف کرتیس، جوئل دیوید مور و سی‌سی‌اچ پاوندر برای نقش‌آفرینی در «آواتار 3» بازمی‌گردند. در مراسم جوایز ساترن 2024، Screen Rant با جیمز کامرون مصاحبه‌ای انجام داد تا درباره «آواتار 3» که با انتظارات زیادی روبرو است، اطلاعاتی به دست آورد. وقتی از او پرسیده شد که پیشرفت تولید قسمت بعدی چگونه است، هم‌نویسنده/کارگردان تأیید کرد که این فیلم فانتزی تقریباً آماده است و بیان کرد که آنها باید طی سال مقداری فیلمبرداری اضافه انجام دهند، اما فناوری پیشرفته باعث شده که پیشرفت در فیلم‌های بعدی بسیار سریع‌تر باشد.

 

avatar 3 release | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

در حالی که «آواتار 3» طرح دنباله‌های کامرون را هنگام پرداختن به سری پنج فیلمی‌اش مورد آزمایش قرار خواهد داد، فناوری جدیدی که کامرون اشاره کرد، نویدبخش خوبی برای قسمت بعدی این مجموعه است. از نظر بصری خالص، پیشرفت‌های بین فیلم‌ها که منجر به یک محصول نهایی چشمگیرتر می‌شوند، همواره مزیتی است، به ویژه با توجه به اینکه فیلم قصد دارد با معرفی قبایل ناوی جدید به قلمرو زیبایی‌شناختی جدیدی وارد شود. علاوه بر این، با توجه به اینکه تعارض با کواریچ احتمالاً در این قسمت سوم شدت خواهد گرفت، ویژوال‌های بهتر نیز می‌تواند به ادامه سکانس‌های جذابی که این مجموعه برای آنها شناخته شده است کمک کند و لحظات پرتنش آن را عمیق‌تر سازد.

 

Avatar3 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

از دیدگاه محدودیت زمانی، بازگشت سریع‌تری که کامرون اشاره کرد، برای طرفداران به نحوه‌هایی فراتر از فقط کوتاه‌تر بودن زمان انتظار، مفید است. در حالی که برخی معتقدند که فاصله طولانی بین فیلم اول و دوم به فیلم دوم کمک کرد تا تا حد امکان کامل باشد، همچنین به این معنا بود که تفاوت قابل توجهی بین دو فیلم از نظر بصری و لحنی وجود داشت. این به این معناست که رازهای باقی مانده توسط آواتار: راه آب Avatar: The Way of Water 2022 هنوز در ذهن هر دو طرفداران و تیم تولیدکننده تازه خواهد بود، و می‌تواند «آواتار 3» را حتی بهتر از نسخه های قبلی کند.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    خانم فراست | فوریه 5, 2024
    0 | 1

    آواتار راه آب