کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمه اوج گیری 2024 Solo Leveling-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمه اوج گیری
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12

خلاصه داستان

در انیمه اوج گیری 2024 Solo Leveling، در دنیایی از شکارچیان با استعداد و هیولاها، یک شکارچی ضعیف به نام سونگ جین‌وو از طریق یک برنامه مرموز، قدرت‌های خارق‌العاده‌ای به دست می‌آورد که او را به یکی از قوی‌ترین شکارچیان تبدیل می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمه اوج گیری 2024 Solo Leveling

انیمه اوج گیری 2024 Solo Leveling، یک سریال تلویزیونی ساخت کشورهای ژاپن و کره جنوبی می باشد در ژانر اکشن، ماجراجویی که بر اساس رمان وب به همین نام ساخته شده است. این سریال توسط استودیو A-1 Pictures تولید و توسط شونسوکه ناکاشیگه کارگردانی شده است. نوبورو کیمورا نویسندگی فیلمنامه‌ها را بر عهده داشته، توموکو سودو طراحی شخصیت‌ها را انجام داده و هیرویوکی ساوانو موسیقی متن را ساخته است. گویندگان آن الکس لی، تایتو بان و غیره …

 

نکات سریال

انیمه اوج گیری 2024 Solo Leveling، در ابتدا قرار بود در سال 2023 پخش شود، اما به تأخیر افتاد و در نهایت در تاریخ 7 ژانویه 2024 در شبکه Tokyo MX و دیگر شبکه‌ها به نمایش درآمد. Crunchyroll این سریال را از تاریخ 6 ژانویه 2024 پخش کرده است. سریال انیمه سولو لولینگ در مناطق شمالی آمریکا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه، کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) و هند پخش می‌شود. اولین قسمت‌های این سریال از دسامبر 2023 در توکیو، سئول، لس آنجلس، هند و اروپا نمایش داده شده‌اند.

تیتراژ افتتاحیه انیمه سولو لولینگ با نام Level توسط هیرویوکی ساوانو و گروه Tomorrow X Together اجرا شده است، در حالی که تیتراژ پایانی با نام Request توسط Krage اجرا شده است. Crunchyroll حق پخش این سریال را در خارج از چین، ژاپن و کره جنوبی به دست آورده است. همچنین، Medialink حق پخش این سریال را در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه (به جز استرالیا و نیوزیلند) دارا می‌باشد.

 

 

انیمه اوج گیری 2024 Solo Leveling همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Solo Leveling 2024 Download Hamahang

عوامل سازنده

بازیگران:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها