کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمه خانواده ای از جنس جاسوس

خلاصه داستان

در انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022، یک جاسوس در یک ماموریت مخفی ازدواج کرده و یک کودک را نیز به عنوان بخشی از پوشش خود به فرزندی قبول می‌ کند. اما همسر و دختر او رازهایی دارند که هر سه باید برای حفظ این اسرار در کنار هم تلاش کنند و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022

انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022، یک سریال انیمه ژاپنی در ژانر انیمیشن اکشن کمدی تلویزیونی است که توسط کازوهیرو فوروهاشی بر اساس مانگای با همین نام اثر تاتسویا اندو ساخته شده است. نویسندگی این انیمه سریالی را کازوهیرو فوروهاشی و ایچیرو اوکوچی انجام داده اند. هنرمندانی نظیر تاکویا اگوچی، آتسومی تانه زاکی، ساوری هایامی، کنیچیرو ماتسودا، الکس ارگان و… برای این انیمه سریالی صداپیشگی کرده اند.

 

نکات انیمه

انیمه SPY×FAMILY 2022، برای داستان‌گویی، کمدی، صحنه‌های اکشن، شخصیت‌ها، انیمیشن، بازیگری صدا و ساختار جهانی خود تحسین‌ شده و از جوایز متعددی از جمله جایزه انیمیشن سال در جشنواره جوایز انیمه توکیو، بهترین پایان بندی در هفتمین دوره جوایز انیمه کرانچی‌ رول و… بهره‌مند شده است. موسیقی متن این انیمه اثری از کی نو نیم می باشد.

 

انیمه خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Spy x Family 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها