کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن آرکین 2021 Arcane-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن آرکین 
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

انیمیشن Arcane 2021، بر رابطه‌ی دو خواهر به نام های Vi و Jinx تمرکز دارد. این دو خواهر جزء قهرمانان دنیای League of Legends هستند. هرچند که کودکی سخت خود را در کنار هم گذراندند، اما مسیر سرنوشت آن‌ها از هم جدا شد...

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن آرکین 2021 Arcane

انیمیشن آرکین 2021 Arcane، یک سریال تلویزیونی در ژانر ماجراجویی اکشن می باشد که توسط کریستین لینکه و الکس یی خلق شده است. این سریال توسط استودیوی انیمیشن فرانسوی فورتیچ تحت نظارت رایوت گیمز تولید شده و توسط نتفلیکس پخش می‌شود. در این انیمیشن گویندگانی همچون هایلی استاینفلد، الا پورنل، کوین الخاندرو، کیتی لیونگ، جیسون اسپیساک، توکس اولاگوندویه و غیره … به صدا پیشگی در این انیمیشن پرداخته اند.

 

 

نکات انیمیشن

انیمیشن آرکین 2021 Arcane، داستان آن در دنیای بازی لیگ افسانه‌های رایوت جریان دارد و بیشتر بر روی خواهران وی و جینکس متمرکز است. این سریال در جشن دهمین سالگرد لیگ افسانه‌ها در سال 2019 اعلام و اولین بار در نوامبر 2021 منتشر شد. پس از پایان فصل اول، رایوت گیمز و نتفلیکس اعلام کردند که فصل دوم در دست تولید است و قرار است در نوامبر 2024 منتشر شود.

فصل اول آرکین با استقبال گسترده‌ و با تحسین‌هایی به خاطر انیمیشن، داستان، ساخت جهان، صحنه‌های اکشن، شخصیت‌ها، وزن احساسی، صدا و بازیگری صدا، مواجه شد. برخی از منتقدان به جذابیت این سریال هم برای تماشاچیان عادی که هرگز لیگ افسانه‌ها را بازی نکرده‌اند و هم برای طرفداران بازی اشاره کرده‌اند.

انیمیشن آرکین 2021 Arcane همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Arcane از 2021 تا الان Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها