کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن بتمن کوچولوی شاد 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن بتمن کوچولوی شاد

خلاصه داستان

در انیمیشن بتمن کوچولوی شاد Merry Little Batman 2023، دیمین وین می‌خواهد مانند پدرش بتمن، یک ابرقهرمان باشد. در این میان هنگامی که بتمن در شب کریسمس با بدترین ابرشرورهای گاتهام روبرو می‌شود، دیمین در خانه تنها می‌ماند. اما او به زودی با نقشه‌ای شرورانه برای نابودی کریسمس روبرو شده ...

درباره فیلم

Spread the love



 

انیمیشن بتمن کوچولوی شاد 2023

انیمیشن بتمن کوچولوی شاد 2023 Merry Little Batman، شاد یک فیلم ابرقهرمانی انیمیشنی آمریکایی محصول سال 2023 است که توسط مایک راث کارگردانی و توسط مورگان اوانز و جیس ریچی نوشته شده است، بر اساس داستانی از اوانز و راث، مبتنی بر شخصیت‌های کمیک‌های دی‌سی، از جمله بتمن و پسرش دمیان وین. صداپیشگی‌های فیلم توسط یوناس کیبریب، لوک ویلسون، جیمز کرومول، و دیوید هورنسبی انجام شده است.

 

 

نکات فیلم

انیمیشن بتمن کوچولوی شاد 2023، در تاریخ 8 دسامبر 2023 در آمازون پرایم ویدیو منتشر شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد، با تحسین برای انیمیشن، خط داستانی و اجراهای صداپیشگی (از جمله اجرای کیبریب در نقش دمیان). یک سریال تلویزیونی بر اساس این فیلم با عنوان (خانواده بت) در حال توسعه است.

 این اولین تولید انیمیشنی دی‌سی است که توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است. این فیلم کمدی، اکشن، خانوادگی در ابتدا قرار بود در HBO Max و کارتون نتورک منتشر شود. در تاریخ 10 نوامبر 2022، جیمز گان تأیید کرد که تمام پروژه‌های دی‌سی تحت بنر دی‌سی استودیوز منتشر خواهند شد که شامل تولیدات انیمیشنی نیز می‌شود. موسیقی انیمیشن توسط پاتریک استامپ ساخته شده و تدوین آن را اندی یانگ انجام داده است.

 

 

انیمیشن بتمن کوچولوی شاد 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Merry Little Batman 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها