کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن ماجراهای اسنوپی 2021 The Snoopy show-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن ماجراهای اسنوپی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

در انیمیشن ماجراهای اسنوپی The Snoopy Show، خواهید دید معروف‌ترین سگ جهان یعنی اسنوپی برای آخرین نمایش خود آماده می‌شود. اسنوپی، سگی شاد و بازیگوش است که همراه با دوست صمیمی خود وود استاک و سایر دوستانش ماجراجویی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را رقم می‌زند و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن ماجراهای اسنوپی 2021 The Snoopy show

انیمیشن ماجراهای اسنوپی 2021 The Snoopy show، مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن کمدی ساخت کشور آمریکا و کانادا به کارگردانی راب بوتیلیر می باشد که با صدای بازیگرانی چون تری مک‌گورین، راب تینکلر، ایتان پوجیوتو، تایلر نیتان، ایزابلا لئو، هتی کراگتن، وایت وایت، و مایلو توریل مگیبون به تماشاگران ارائه می‌شود.

 

نکات انیمیشن

مجموعه تلویزیونی انیمیشن The Snoopy Show از مجموعه کمیک Peanuts نوشته شده توسط Charles M. Schulz الهام گرفته است. در سایت جمع‌آوری بررسی‌ها Rotten Tomatoes، مجموعه تلویزیونی The Snoopy Show دارای یک رتبه‌بندی تاییدی 100% است که بر اساس 6 بررسی انجام شده و میانگین امتیاز آن 8.33/10 است. در سایت Metacritic، این مجموعه دارای یک امتیاز میانگین وزن‌دار 73 از 100 است که بر اساس 5 نقدهای منتشر شده محاسبه شده و به معنای نقدهای به طور کلی مثبت می‌باشد. روزنامه Michigan Daily این مجموعه را ستایش کرده و آن را بسیار خانواده‌محور نامیده است. وب‌سایت Common Sense Media به این مجموعه امتیاز 4/5 داده است.

 

انیمیشن ماجراهای اسنوپی 2021 The Snoopy show همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Snoopy Show 2021 تا الان Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها