کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش Kizazi Moto: Generation Fire 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش Kizazi Moto: Generation Fire 2023، گروهی از شخصیت‌های انیمیشنی را به تصویر کشیده است که گرد هم آمده تا شما را در یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیر در آینده آفریقا همراهی کنند. این مجموعه با الهام از داستان‌های علمی‌ تخیلی و فانتزی برگرفته از تاریخ و فرهنگ متنوع قاره آفریقا روایت شده و دیدگاه‌هایی جسورانه از فناوری‌های پیشرفته، بیگانگان، ارواح و هیولاها را ارائه می‌کند که…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش Kizazi Moto: Generation Fire 2023

انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش Kizazi Moto: Generation Fire 2023، در ژانرهای کوتاه، اکشن، ماجراجویی، فانتزی، علمی تخیلی و خانوادگی تحت کارگردانی شوفلا کوکر، ریموند مالینگا و احمد تیلاب ساخته شده است. بازیگرانی چون امیر هدایه، مو اسماعیل، موتسی تکاتکا، فلورانس کاسومبا، حکیم کائه کاظم، مروارید توسی، کهینده بانکول، شیلا مونیوا، لیلیان دوبی، کلمنتین موسیمان و … در آن حضور دارند.

 

نکات انیمیشن

وب‌سایت جمع‌آوری نقدها، راتن توماتوز، گزارش داد که نرخ تایید ۱۰۰٪ با امتیاز متوسط ۸.۳۰/۱۰ بر اساس ۸ نقد منتقدان دارد. برخی این سری را به عنوان «پیشرفت اخیر» برای صنعت انیمیشن آفریقا، به همراه کیف، کیا و ایواجو توصیف کردند. توسعه این سری شامل یک «فاز تحقیق چندین ساله» بود تا اطمینان حاصل شود که فیلم‌ها فرهنگ‌های خاص را به درستی نشان می‌دهند.

انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش Kizazi Moto: Generation Fire 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Kizazi Moto: Generation Fire 2023 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها