کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بلا رمزی و پدرو پاسکال از بازی در The Last of Us می‌گویند
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



بلا رمزی و پدرو پاسکال پس از آشنایی در سریال GOT در سریال The Last of Us در کنار یکدیگر به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

 

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) جدیدترین سریال از شبکه اچ‌بی‌او به شمار می‌رود که نقش‌های اصلی را پدرو پاسکال و بلا رمزی بازی می‌کنند. این در حالی است که این دو بازیگر قبلا در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) حضور داشته‌اند.

 

با وجود اینکه بلا رمزی و پدرو پاسکال در سریال «بازی تاج و تخت» نقش‌آفرینی کرده‌اند. اما آن دو در هیچ صحنه در کنار یکدیگر نبودند. در حقیقت، شخصیت رد وایپر با بازی پاسکال در فصل‌های ابتدایی حضور داشت و شخصیت لرد ورمونت با بازی رمزی در فصل ششم معرفی شد.

 

حالا این دو بازیگر در مصاحبه تازه خودشان با مجله Entertainment Weekly اظهار داشتند که تجربه بازی در سریال بازی تاج و تخت سبب شده تا بدون اینکه آن‌ها دیداری قبلی با یکدیگر داشته باشند، پیوند بسیار خوبی بین‎‌شان برقرار باشد.

 

پدرو پاسکل در همین رابطه اظهار داشته:

“به نظرم حضور ما در سریال بازی تاج و تخت سبب شده تا بدون آشنایی با هم، از یک خانواده باشیم.

هر دو ما در آن سریال شخصیت‌های دوست‌داشتنی و محبوب بین طرفداران را به تصویر کشیدیم و با وجود اینکه همزمان در یک صحنه حضور نداشتیم اما همین حضور در سریال پیوند بسیار خوبی بین ما برقرار کرد و از این بابت سپاس‌گزارم.”

 

بلا رمزی نیز در مورد گفته:

“فکر می‌کنم اگر به خاطر سریال بازی تاج و تخت نبود، من اصلا بازیگر نمی‌شدم چراکه هرگز قصد داشتم به سمت بازیگری بروم ولی همه چیز طور دیگری رقم خورد.

با این حال، خوشحال که در این مسیر قدم برداشتم و حضور در سریال بازی تاج و تخت من را به بهترین شکل ممکن برای بازی در سریال آخرین بازمانده از ما و همچنین دیگر فیلم‌ها و سریال‌ها آماده کرد.”

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها