کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

جیمز گان تئوری توطئه‌ای درباره جدایی هنری کویل از دنیای گسترده فیلم‌های DC را در سال 2024 رد کرد
زمان مطالعه : 4 دقیقه
Spread the love



جیمز گان تئوری توطئه‌ای درباره جدایی هنری کویل از دنیای گسترده فیلم‌های DC را در سال 2024 رد کرد

 

james gunn همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

جیمز گان تئوری توطئه‌ای درباره جدایی هنری کویل از دنیای گسترده فیلم‌های DC را در سال 2024 رد کرد

جیمز گان در حال رد کردن یک تئوری توطئه‌ای که  از سوی هواداران است که همیشه قصد داشت هنری کویل را از دنیای گسترده فیلم‌های DC حذف کند. در میان فیلم‌برداری فیلم جدید سوپرمن و فصل دوم Peacemaker، گان فرصت این را پیدا می کند تا به سوالات هواداران در رسانه‌های اجتماعی پاسخ دهد.

 

پرسش یک هوادار :

 

یک هوادار نقل قولی از نیتان فیلیون درباره چگونگی اطلاع‌یافتن او از انتخاب برای نقش لنتر سبز در فیلم جدید DC را به اشتراک گذاشت که در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

 

ما در واقع در مهمانی پیش‌نمایش بعد از فیلم Suicide Squad بودیم و او [گان] در میان جمعیت بزرگی بود. … او گفت، ‘خب، پیتر [سافران] بهت گفته چی براتون داریم بعداً؟’ من گفتم، ‘نه، هنوز نگفته.’ او به اطراف نگاه کرد و همه میخکوب حرف های او بودیم. ما در میان جمعیت بودیم، اما او به سمت من خم شد و گفت، ‘تو قراره گای گاردنر باشی.’

 

Green Lantern همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

 

هواداران DC از کلمات فیلیون به عنوان دلیلی می‌دانند که گان از زمان انتشار فیلم The Suicide Squad در سال 2021، بیش از یک سال پیش از اینکه او و پیتر سافران در اکتبر 2022 به عنوان همکار مدیران اجرایی استودیو DC منصوب شوند، به دنبال بازسازی دنیای گسترده فیلم‌های DC بوده است استفاده می کنند.

 

اما، گان در Threads توضیح داد که فیلیون اشتباه گفته است، که به این معناست که او از انتخاب برای نقش لنتر سبز خود در مهمانی پیش‌نمایش فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باخبر شد.گان به این موضوع پرداخت و شایعاتی که همیشه قصد داشته است کاویل را به عنوان سوپرمن جایگزین کند را رد کرد.

 

گان در ادامه می گوید:

 

“من اصلا نمی‌فهمم چطور این قضیه درست می‌شود”، او در Threads به توضیحات خود ادامه داد. “علاوه بر این که من هیچ علاقه‌ای به اداره‌ی DC نداشتم تا زمانی که پیتر تصمیم گرفت با من همکاری کند تا او کارهای اجرایی را بر عهده بگیرد و من بتوانم بر روی خلاقیت شخصیت ها تمرکز کنم، وقتی که استخدام شدم تا داستان سوپرمن را بنویسم، همیشه بهم می گفتند که یک داستان جدید از سوپرمن بنویس و پیشهادهای زیادی در این رابطه می شد، پس چرا باید دربارهٔ نقش سوپرمن در مهمانی پیش‌نمایش Suicide Squad دروغ بگویم که در نهایت به همان نتیجه ختم می شود؟ چطور این تئوری توطئه خاص منطقی است و به وجود می آید؟”

 

James gunn همآهنگ 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

در میان تحولات اجرایی استودیوهای DC، کویل نقش سوپرمن را در صحنهٔ پایانی فیلم Black Adam سال 2022 دوباره ایفا کرد. با این حال، زمانی که گان و سافران DC را بر عهده گرفتند و قصد داشتند دنیا را بازسازی کنند، اعلام کردند که قصد دارند سوپرمن را دوباره انتخاب کنند.با این حال، در مرحله‌ی بعدی از توسعه و ری‌استارت دنیای سینمایی DC، گان و سافران تصمیم گرفتند که به دنبال بازسازی کامل دنیای فیلم‌های DC باشند، و از این رو اعلام کردند که یک بازیگر جدید برای نقش سوپرمن را انتخاب خواهند کرد.

 

توضیحات پایانی:

 

دیوید کورنسوت به عنوان سوپرمن جدید انتخاب شد و فیلمبرداری از پیش آغاز شده است. این فیلم همچنین با بازی راشل بروسنهان به عنوان لوئیس لین، نیکولاس هولت به عنوان لکس لوتور و ماریا گابریلا ده فاریا به عنوان مهندس همراه است. گروه بازیگران شامل اسکایلر گیسوندو، سارا سمپایو، شان گان، ادی گاتگی، آنتونی کاریگان، ایزابل مرسد و فیلیون است.همچنین، این فیلم با تلاش و تلاش یک تیم عظیم از فیلم‌سازان، تهیه‌کنندگان، و تیم فنی و هنری، به راه اندازی شده است که در تولید یک تجربه سینمایی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی برای تماشاگران دنیای سوپرمن مشغول به کارند.

 

David Corenswet همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها