کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان 3
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol، در مورد پیتر کویل است که هنوز به دلیل از دست دادن گامورا در شوک می باشد. او نگهبانان کهکشان را جمع می‌کند تا در ماموریتی مهم از کیهان محافظت کنند. ماموریتی که در صورت عدم موفقیت می‌تواند به معنای پایان کار نگهبانان کهکشان باشد …

درباره فیلم

Spread the love



فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol

فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol، یک اثر سینمایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی می باشد که در سال ۲۰۲۳ توسط جیمز گان کارگردانی و نوشته شده است. در این فیلم، بازیگرانی چون کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، الیزابت دبیکی و … به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol، به عنوان دنباله‌ای بر نگهبانان کهکشان (2014) و نگهبانان کهکشان بخش 2 (2017) در نظر گرفته می‌شود و به عنوان سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. از نوامبر ۲۰۱۴، جیمز گان ایده‌های اولیه برای ساخت این فیلم را اعلام کرده بود. فیلمبرداری این اثر در نوامبر ۲۰۲۱ در آتلانتا، جورجیا آغاز شده و تا اوایل سال ۲۰۲۲ ادامه یافته است.

 

 

 

فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها