کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم خانه امن Safe House 2012-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی خانه امن

خلاصه داستان

مدت‌ها از آخرین زمانی که یک جاسوس حرفه‌ ای به نام توبین فراست دیده شده گذشته‌ است اما توبین به‌ تازگی در آفریقای جنوبی مشاهده شده و سازمان جاسوسی آمریکا هم جاسوسی به نام مت وستون را که در منطقه حضور دارد، برای بازجویی از او مأمور می‌کند اما ….

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خانه امن Safe House 2012

فیلم خانه امن Safe House، یک فیلم اکشن و دلهره آور محصول کشورهای آمریکا و آفریقای جنوبی به کارگردانی دنیل اسپینوسا است. نویسنده فیلم نامه این فیلم دیوید گوگنهایم می باشد. دنزل واشنگتن، رایان رینولدز، رابرت پاتریک، ورا فارمیگا، برندان گلیسون و سام شپرد در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم Safe House، اولین فیلم به زبان انگلیسی دانیل اسپینوسا بود. فیلم نقدهای مختلفی از جمله تحسین اجرای واشنگتن و رینولدز و انتقادات منفی به دلیل فیلمنامه و ویرایش صحنه‌های اکشن از منتقدان را به همراه داشت. با این حال فیلم یک موفقیت تجاری داشت و با 208 میلیون دلار فروش جهانی مقابل 85 میلیون دلار بودجه خود به درآمد کافی دست پیدا کرد. تدوین و ویرایش فیلم را ریچارد پیرسون انجام داده است. موسیقی متن فیلم خانه امن نیز اثری ازرامین جود می باشد.

 

فیلم خانه امن Safe House 2012 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Safe House 2012 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها