کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو Hells Paradise: Jigokuraku-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13

خلاصه داستان

انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو Hell’s Paradise: Jigokuraku 2023، در مورد گروهی از زندانیان و نگهبانان است که برای پیدا کردن اکسیر جاودانگی به یک جزیره مرموز فرستاده می‌شوند. اما آن‌ها به زودی خود را در محاصره ساکنانی مرموز و ترسناک می‌بینند و باید برای زنده ماندن در این جزیره عجیب با یکدیگر متحد شوند اما…

درباره فیلم

Spread the love



انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو Hells Paradise: Jigokuraku

انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو Hells Paradise: Jigokuraku، یک مجموعه مانگای ژاپنی در ژانر انیمیشن اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی، هیجان انگیز و علمی تخیلی می باشد که توسط یوجی کاکو نوشته و طراحی شده است. این مانگا از ژانویه ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۲۱ به صورت هفتگی و رایگان در برنامه و وب‌سایت هفته‌نامه شونن جامپ منتشر شد. گویندگانی همچون چیاکی کوبایاشی، یومیری هاناموری، مامیکو نوتو، ری تاکاهاشی، ماکوتو فوروکاوا، چیکاهیرو کوبایاشی، دایکی یاماشیتا، کنشو اونو، یوسوکه کوبایاشی و … به صدا پیشگی پرداخته اند.

نکات انیمه

انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو Hells Paradise: Jigokuraku، با فصل ۱۲۷ام در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ به پایان رسید. فصل‌ها توسط شوئیشا جمع‌آوری و در قالب ۱۳ جلد تانکوبون بین ۴ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ منتشر شد. شوئیشا همچنین به طور همزمان این سری را به صورت رایگان و به زبان انگلیسی در برنامه و وب‌سایت Manga Plus منتشر کرد.

موسیقی متن انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو (Hell’s Paradise: Jigokuraku) ساخته یوشیاکی دیوا می‌باشد، که تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده نوزومی ایشی بوده است. این انیمه، که پس از دوبله شدن به زبان انگلیسی، در آمریکای شمالی نیز به نمایش درآمده است.

انیمه بهشت جهنمیان: جیگوکوراکو Hells Paradise: Jigokuraku همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Hell's Paradise: Jigokuraku 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها