کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن شاه میمون
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023، در مورد یک میمون و عصای مبارزه جادویی‌اش است که باید در تلاشی حماسی در مقابل شیاطین، اژدهایان و بزرگترین دشمنش یعنی نفس خود قرار بگیرد. در این مسیر میمون با دختری روستایی روبرو می‌شود که او را به چالش کشیده و نشان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین حوادث نیز می‌توانند تاثیر بزرگی بر جهان داشته باشند و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023

انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023، اثری از ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی آنتونی استاچی می باشد. فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط استیو بنچیچ و ران جی فریدمن به صورت مشترک نوشته شده است. هنرمندانی همچون استفانی هسو، هون لی، بی دی ونگ، جیمی او. یانگ، بوون یانگ، جو کوی، رون یوان، جولی هوانگ-راپاپورت، جودی لانگ، جیمز سی، اندرو کیشینو، اندرو پانگ و دیگران در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

 

 

نکات انیمیشن

انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023، اولین بار در تاریخ 30 جولای 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم 22nd New York Asian Film Festival به نمایش درآمد. تدوین و ویرایش این انیمیشن توسط پام زیگنهاگن انجام شده است. این انیمیشن با الهام از یک فیلم کلاسیک در مورد سلسله مینگ به نام سفر به غرب ساخته شده است.

 

 

 

انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Monkey King 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها