کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن ماجراهای پونی 2020 It is Pony-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن ماجراهای پونی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13
episode
قسمت 14
episode
قسمت 15
episode
قسمت 16
episode
قسمت 17
episode
قسمت 18

خلاصه داستان

انیمیشن ماجراهای پونی It’s Pony 2020، در مورد یک دختر بچه معمولی به نام آنی است که زندگی عادی او توسط بهترین دوستش، خارق‌العاده و جذاب می‌شود. یک پونی سخنگوی غیرقابل پیش‌بینی و بامزه که علیرغم همه دردسرهایی که ایجاد می‌کند، می‌داند با وجود او، همه چیز بهتر است و…

درباره فیلم

Spread the love



 انیمیشن ماجراهای پونی 2020 It is Pony

انیمیشن ماجراهای پونی 2020 It is Pony، یک سریال تلویزیونی انیمیشنی اکشن، ماجراجویی، خانوادگی و کمدی آمریکایی بریتانیایی است که توسط آنت بلیدز خلق شده و برای اولین بار در تاریخ 18 ژانویه 2020 در نیکلودئون در ایالات متحده پخش شد. این سریال توسط استودیوی انیمیشن Blue-Zoo طراحی، تولید و انیمیت شده است. فیلمنامه سریال را نیز آنت بلیدز، ماگدا لیولیس و باب میتنتال نوشته اند. و گویندگانی همچون جسیکا دی‌چیکو، جاش زاکرمن، آبراهام بنروبی، ایندیا دی بوفورت، نوشیر دلال، تیلور پولیدور، جاش کیتون، بابی موینیهان، ماکس میتلمن و غیره به صدا پیشگی پرداختند.

 

 

نکات فیلم

قسمت نهایی انیمیشن ماجراهای پونی 2020 It is Pony، در تاریخ 26 مه 2022 در شبکه Nicktoons پخش شد. سریال It’s Pony از یک فیلم کوتاه به نام Pony نشأت گرفت که به عنوان بخشی از برنامه سالانه فیلم‌های کوتاه انیمیشنی نیکلودئون ساخته شد. در تاریخ 6 مارس 2018، اعلام شد که نیکلودئون رسماً سریال را با سفارش 20 قسمت در مراسم افتتاحیه نیکلودئون در سال 2018 تأیید کرده است. در تاریخ 9 دسامبر 2019، اعلام شد که سریال در تاریخ 18 ژانویه 2020 اکران خواهد شد، با یک قسمت مقدماتی که در تاریخ 26 دسامبر 2019 به صورت آنلاین منتشر شد.

انیمیشن ماجراهای پونی پس از دریافت بازخوردهای مثبت فراوانی از مخاطبان کودک و نوجوان، به خاطر خط داستانی، صداپیشگی‌ها، فیلم‌نامه، کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌ها، گرافیک جذاب، تیم نویسندگی و همچنین ویرایش و تولیدش تحسین برانگیز شد. این انیمیشن پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی، موفق به کسب نامزدی دریافت 5 جایزه شد، که از جمله می‌توان به نامزدی‌هایی برای بهترین انیمیشن و بهترین صداپیشگی اشاره کرد.

 

 

انیمیشن ماجراهای پونی 2020 It is Pony همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

It’s Pony 2020 تا 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها