کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال مندلورین The Mandalorian-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال مندلورین
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال مندلورین The Mandalorian، به دین جارین، شکارچی جایزه‌بگیر مندلوری تنها در دورترین بخش کهکشان می‌پردازد. او از سوی نیروهای امپراتوری بازمانده استخدام می‌شود تا کودک روگو را پس بگیرد. اما پس از انجام ماموریت دچار پشیمانی شده و ...

درباره فیلم

Spread the love



سریال مندلورین The Mandalorian

سریال مندلورین The Mandalorian، یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی است که توسط جان فاورو برای سرویس استریم دیزنی ایجاد شده است. این اولین سریال اکشن زنده در فرنچایز جنگ ستارگان است و داستان آن پنج سال پس از وقایع بازگشت جدای 1983 آغاز می‌شود. در این سریال، پدرو پاسکال به عنوان شخصیت اصلی به نام یک شکارچی پاداش تنها نقش آفرینی می کند که برای حفاظت از کودک حساس به نیروی قدرتی به نام گروگو، از سربازان باقیمانده امپراتوری به رهبری ماف گیدئون فرار می‌کند. در فصل سوم، کیتی سکهاف به عنوان همبازی ماندالورین بو-کاتان کرایز حضور دارد که پس از ظاهر شدن در فصل دوم به سریال ملحق شده است.

 

نکات سریال

سریال مندلورین The Mandalorian، از سوی منتقدان اغلب نقدهای مثبت با تحسین قوی به بازی‌ها به ویژه اجرای پسکال، افکت‌های بصری، عکاسی، کارگردانی، دنباله‌های اکشن، وزن احساسات، امتیاز موسیقی و شیمی بین دو بازیگر اصلی دریافت کرده است. فصل اول برای موفقیت در دسته برنامه درام برتر در جوایز امی ۷۲مین اِمی اسطوره‌ای نامزد شد و هفت جایزه امی خلاقانه هنری را به دست آورد. موسیقی محشر سریال مندلورین The Mandalorian، اثری از لودویگ گورانسون می باشد و تدوینگری این فیلم را جف سایبنیک، اندرو اس آیزن، دانا ای گلاوبرمن و… به صورت گروهی انجام داده اند.

فصل اول از سریال مندلورین با راه‌اندازی دیزنی در تاریخ 12 نوامبر 2019 به نمایش گذاشته شد. فصل دوم در تاریخ 30 اکتبر 2020 روی آنتن رفت و فصل سوم در تاریخ 1 مارس 2023 پخش شد. فصل چهارم این سریال نیز در دست توسعه بوده است، اما مشخص نبوده آیا این کار ادامه خواهد داشت یا خیر.

 

 

سریال مندلورین The Mandalorian همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Mandalorian 2019 تا 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها