کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال هواپیما ربایی Hijack 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال هواپیما ربایی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7

خلاصه داستان

در سریال هواپیما ربایی Hijack 2023، هنگامی که پرواز KA29 در طول سفر هفت ساعته خود از دبی به لندن ربوده می‌شود، یک مذاکره‌کننده به نام سم نلسون (با بازی ادریس البا) سعی می‌کند از مهارت‌های حرفه‌ای خود برای نجات همه افراد حاضر در هواپیما استفاده کند...

درباره فیلم

Spread the love



سریال هواپیما ربایی Hijack 2023

سریال هواپیما ربایی Hijack 2023، یک مینی‌سریال هفت قسمتی ساخت آمریکا در ژانر اکشن، درام، هیجان انگیز و تریلر است که توسط جرج کی و جیم فیلد اسمیت خلق شده و ایدریس البا در آن نقش‌آفرینی می‌کند. فیلمنامه این سریال را نیز جورج کی نوشته است. دیگر بازیگران محمد الساندل، ادریس البا، آرچی پنجابی، کیت فیلیپس، بن مایلز، ایو مایلز، مکس بیزلی، نیل ماسکل، هالی ایرد و غیره …

 

نکات سریال

تدوین و ویرایش این اثر بر عهده دیوید وب، رابرت فراست و ناتاشا ویلکینسون بوده و فیلمبرداری آن توسط اد مور انجام شده است. تولید این سریال از تاریخ 9 مه 2022 در آیلزبری آغاز و در تاریخ 18 نوامبر 2022 به پایان رسید. این سریال متشکل از هفت قسمت است. این سریال برای اولین بار در تاریخ 28 ژوئن 2023 در Apple TV+ به نمایش درآمد.

در وب‌سایت جمع‌آورنده نقدها، Rotten Tomatoes، 86% از 57 نقد منتقدین مثبت بوده و میانگین رتبه‌بندی آن 7 از 10 است. اجماع وب‌سایت بیان می‌کند: به طور عمده فاقد نوسانات داستان‌گویی و به شدت از روند زمان واقعی‌اش بهره‌مند، Hijack یک تریلر درخشان اما مؤثر است که موفق به دستیابی به پرواز واقعی می‌شود.

سریال هواپیما ربایی Hijack 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Hijack 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها